Nieuwjaarsmeeting: Deel 1 - de Animo-check

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Fles

Nieuwjaarsmeeting: Deel 1 - de Animo-check

Bericht door Fles »

Zeg vrienden, onze noorderburen (of ja, Jullie noorderburen ;) ) buitelen bijkans over elkaar heen in het organiseren van allerlei Nieuwjaarsmeetings. Misschien is hier animo om iets soortgelijks op touw te zetten?

Ik stel me iets voor met de volgende elementen:

Een ritje per spoor
wat spotten
fritten en pintjes

En inmiddels is zaterdag 5 jan as. wellicht wat kort dag, maar bijvoorbeeld 12 januari? Iemand die hier oren naar heeft? :) Of als je zegt "JA dat is een goed idee, MAAR ik kan dan niet" stel maar een andere datum voor!
Joris
Contacteer:

Re: Nieuwjaarsmeeting: Deel 1 - de Animo-check

Bericht door Joris »

Hallo,
Ik niet, wegens te druk... Sorry...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Alles, behalve 12/01 en 19/01.
Laatst gewijzigd door Bartjedj op 02 jan 2008, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

Bericht door Steven »

hehe dat zou meeting nr 3 zijn hoor, het is vrij kort op de bal spelen wat je doet. de vorige meetings waren meestal in de lente en gingen samen met iets te eten.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik vind het een goed idee.
Kan een mooie traditie worden.
BDJ
Fles

Bericht door Fles »

Steven schreef:hehe dat zou meeting nr 3 zijn hoor, het is vrij kort op de bal spelen wat je doet. de vorige meetings waren meestal in de lente en gingen samen met iets te eten.
Welnee ;) Het lijkt me gewoon leuk om eens een rondje te doen met wat lui van hier. En wat mij betreft geeft het helemaal niet dat er 3 meets kort na elkaar zijn. De ene meet komt voor sommige mensen gewoon beter uit dan de andere :) Maar als ik de markt overvoer... Ik wil niemand voor de voeten lopen natuurlijk.
Steven

Bericht door Steven »

2012 heeft de eerste editie op zich genomen, de tweede editie was hier in merchtem te doen lente vorig jaar (voor de aanwezigen er was toen ook een kwis :-)). de opkomst was na lang polsen en bevragen een 12tal mensen.
Steven

Bericht door Steven »

Fles schreef:
Steven schreef:hehe dat zou meeting nr 3 zijn hoor, het is vrij kort op de bal spelen wat je doet. de vorige meetings waren meestal in de lente en gingen samen met iets te eten.
Welnee ;) Het lijkt me gewoon leuk om eens een rondje te doen met wat lui van hier. En wat mij betreft geeft het helemaal niet dat er 3 meets kort na elkaar zijn. De ene meet komt voor sommige mensen gewoon beter uit dan de andere :) Maar als ik de markt overvoer... Ik wil niemand voor de voeten lopen natuurlijk.
kort? lol zo kort is het niet he, das van 2007 geleden :lol: :lol: :lol:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik ben zeker present, het is nu natuurlijk wel blok maar vanaf februari heb ik normaal wel vrij de zaterdagen.

Btw, er was al een derde meeting (Leve De Trein in september).
Fles

Bericht door Fles »

Steven schreef: kort? lol zo kort is het niet he, das van 2007 geleden :lol: :lol: :lol:
'T zijn nochtans uw eigen woorden, zie ;)

WTF ik ga Vlaams praten :shock:
Steven

Bericht door Steven »

met kort op de bal spelen bedoel ik vandaag een topic openen om nog deze maand samen te komen.
ik heb vorig jaar een maand of drie vooruit een topic geopend voor de meeting zelf.
Fles

Bericht door Fles »

Steven schreef:met kort op de bal spelen bedoel ik vandaag een topic openen om nog deze maand samen te komen.
ik heb vorig jaar een maand of drie vooruit een topic geopend voor de meeting zelf.
ah zo, okee :) Wist niet dat jullie niet gewend zijn aan zoeen korte-termijn-idee ;)

Nou ja, het maakt ook niet echt uit hoor. Als er een man of 4-5 kan is het allang mooi. Van mij hoeft het geen forum-brede meeting te worden of zo. Gewoon: Heb je tijd en zin, dan maken we er een leuke dag van. Anders, geen probleem :)
Steven

Bericht door Steven »

hehe is altijd leuk als je wat meer mensen van het forum kan kennen, de lente bleek tot nu toe voor de meeste altijd het best passende moment te zijn. niet echt examens (kort na pasen of zo) beter weer zijn al twee argumenten.
Fles

Bericht door Fles »

Pfft het is niet alsof we meteen 2 weken naar de Noordkaap gaan of zo hoor, gewoon een dagje, of eigenlijk maar een middagje :)

Oh, ik kan zelf 26 jan. niet. Maar goed, dit is dus de Animo-check :!:

In deel 2 gaan we (bij voldoende animo) zoeken naar een geschikte datum :)
Steven

Bericht door Steven »

Fles schreef:Pfft het is niet alsof we meteen 2 weken naar de Noordkaap gaan of zo hoor, gewoon een dagje, of eigenlijk maar een middagje :)
dat bleek bij vorige meetings al even min evident, de meeste mensen hebben nu eenmaal al een sociaal leven waarin, familie, vrienden, jeugdbeweging, school, werk, een plaats hebben. het is daarom altijd handig een beetje vooraf te weten waar, wanneer, hoe, wie, ...

zie topic over het bezoekje aan eurotunnel
Plaats reactie