5176.
-
-
Re: 5176.
Aan Break 302, Heeft u misschien een foto van Dieselloc 5176 ? wil u dan posten op dit forum. want dit is enige loc die ik nog geen heeft in mijn fotoalbum. Ik doe dat voor mijn gebruik. Met vriendelijk groeten.

Sorry, maar de enige foto's die ik heb van de 5176 zijn die op de plaats van het ongeluk.Locomotief 5175 schreef:Aan Break 302, Heeft u misschien een foto van Dieselloc 5176 ? wil u dan posten op dit forum. want dit is enige loc die ik nog geen heeft in mijn fotoalbum. Ik doe dat voor mijn gebruik. Met vriendelijk groeten.

Jos
Break302 schreef:Sorry, maar de enige foto's die ik heb van de 5176 zijn die op de plaats van het ongeluk.Locomotief 5175 schreef:Aan Break 302, Heeft u misschien een foto van Dieselloc 5176 ? wil u dan posten op dit forum. want dit is enige loc die ik nog geen heeft in mijn fotoalbum. Ik doe dat voor mijn gebruik. Met vriendelijk groeten.![]()
Jos
Kan je die eens posten?
-
Ik kan mis zijn, want het is al een tijdje terug !
Maar ik dacht dat het een leeg stel was, dus 51 met M2 dat achter op een stil staande trein was gereden met DB Fad wagens.
Wat ik nog zeker weet is dat de bestuurder boven op de kolen wagens lag
, maar ik weet niet meer of die man die salto mortale overleefd had
.
Jos
Maar ik dacht dat het een leeg stel was, dus 51 met M2 dat achter op een stil staande trein was gereden met DB Fad wagens.
Wat ik nog zeker weet is dat de bestuurder boven op de kolen wagens lag

Jos
Het zou me eigenlijk sterk verbazen als ik zie hoe de 5176 toegetakeld is... gelukkig dat het stel ook leeg was, want anders had dit een nog grotere catastrofe kunnen zijn.Break302 schreef:Ik kan mis zijn, want het is al een tijdje terug !
Wat ik nog zeker weet is dat de bestuurder boven op de kolen wagens lag, maar ik weet niet meer of die man die salto mortale overleefd had
.
Jos
-
Jos, Bedankt voor een foto's. Jammer dat deze loc verloren is, gelukkig zijn er nog 92 loc van deze reeks ! Ik bedoel van deze tijd hé. Mvg.

euh dat aantal mag je verminderen met een x aantal, heb er op antwerpen dam weten uit elkaar branden door sloopverwerkend bedrijfLocomotief 5175 schreef:Jos, Bedankt voor een foto's. Jammer dat deze loc verloren is, gelukkig zijn er nog 92 loc van dit reeks ! Ik bedoel van deze tijd hé. Mvg.