sncf-sncb schreef:ja, hij komt nog steeds door Antwerpen-Oost, hij mag namelijk niet door de NZ tunnel.
Wij zijn al 2 weekends door de NZ van antwerpen gereden van brussel naar rotterdam
Huh?! Da's nieuw voor mij! Kan zo'n 25.5 die helling wel aan? (btw, ze zijn ook met 27 gereden, kwam die 27 dan ook in NL?! )
Een 27 heeft geen ATB, dus slechts tot Roosendaal...
Heb je die 27 gezien tussen Rotterdam en Brussel of tussen Brussel en Aachen?
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Een 27 heeft geen ATB, dus slechts tot Roosendaal...
Heb je die 27 gezien tussen Rotterdam en Brussel of tussen Brussel en Aachen?
Groeten,
Joris De Mol
Op een filmpje van treinbruno bij binnenkomst in Brussel-Zuid, aankomst UIT Rotterdam. (kan ook 21 zijn geweest, mijn excuus als ik het fout heb. )
Joris schreef:Een 27 heeft geen ATB, dus slechts tot Roosendaal...
Heb je die 27 gezien tussen Rotterdam en Brussel of tussen Brussel en Aachen?
Groeten,
Joris De Mol
Op een filmpje van treinbruno bij binnenkomst in Brussel-Zuid, aankomst UIT Rotterdam. (kan ook 21 zijn geweest, mijn excuus als ik het fout heb. )
21 mag niet in duitsland het is van aken tot brussel met 2701 tot 2706 omdat die dat duitse spel hebben tssn brussel en rotterdam is het azltijd een 25.5
Joris schreef:Een 27 heeft geen ATB, dus slechts tot Roosendaal...
Heb je die 27 gezien tussen Rotterdam en Brussel of tussen Brussel en Aachen?
21 mag niet in duitsland het is van aken tot brussel met 2701 tot 2706 omdat die dat duitse spel hebben tssn brussel en rotterdam is het azltijd een 25.5
Behalve als er iets stukgaat, dan wordt hij wel eens door andere loks gered....
2701-2706 hebben gsm-r wat de duitsers als basisvoorwaarde eisen om nog op hun net te mogen. de overige 27-ers gaan dit ook krijgen maar nog niet onmiddelijk, momenteel is men bezig alle 13-en van gsm-r te voorzien. er zijn er (van de reeks die op reizigers zitten) ondertussen al verschillende gedaan, van de I11 stuurrijtuigen zijn ze allemaal al voorzien van gsm-r als ik me niet vergis.
Steven schreef:2701-2706 hebben gsm-r wat de duitsers als basisvoorwaarde eisen om nog op hun net te mogen. de overige 27-ers gaan dit ook krijgen maar nog niet onmiddelijk, momenteel is men bezig alle 13-en van gsm-r te voorzien. er zijn er (van de reeks die op reizigers zitten) ondertussen al verschillende gedaan, van de I11 stuurrijtuigen zijn ze allemaal al voorzien van gsm-r als ik me niet vergis.
Steven schreef:2701-2706 hebben gsm-r wat de duitsers als basisvoorwaarde eisen om nog op hun net te mogen. de overige 27-ers gaan dit ook krijgen maar nog niet onmiddelijk, momenteel is men bezig alle 13-en van gsm-r te voorzien. er zijn er (van de reeks die op reizigers zitten) ondertussen al verschillende gedaan, van de I11 stuurrijtuigen zijn ze allemaal al voorzien van gsm-r als ik me niet vergis.
mag de 13 dan tot in aken komen?
neen het is niet omdat er een gsm-r instaat dat het op slag in orde is he, er moeten ook andere toelatingen zijn.
Joris schreef:Een 27 heeft geen ATB, dus slechts tot Roosendaal...
Heb je die 27 gezien tussen Rotterdam en Brussel of tussen Brussel en Aachen?
Groeten,
Joris De Mol
Op een filmpje van treinbruno bij binnenkomst in Brussel-Zuid, aankomst UIT Rotterdam. (kan ook 21 zijn geweest, mijn excuus als ik het fout heb. )
K'had hem zien binnenkomen in FBN vrijdag - het was de 2702/2703
maar youtube weigert mijn filmpje aan te nemen
(het was dus brussel noord - en hij kwam net uit FBMZ)
Steven schreef:2701-2706 hebben gsm-r wat de duitsers als basisvoorwaarde eisen om nog op hun net te mogen. de overige 27-ers gaan dit ook krijgen maar nog niet onmiddelijk, momenteel is men bezig alle 13-en van gsm-r te voorzien. er zijn er (van de reeks die op reizigers zitten) ondertussen al verschillende gedaan, van de I11 stuurrijtuigen zijn ze allemaal al voorzien van gsm-r als ik me niet vergis.
Kunnen die 13en op 15kV 16 2/3 e rijden ???
Waarom anders die voorrang ?
Joris schreef:Een 27 heeft geen ATB, dus slechts tot Roosendaal...
Heb je die 27 gezien tussen Rotterdam en Brussel of tussen Brussel en Aachen?
Groeten,
Joris De Mol
Op een filmpje van treinbruno bij binnenkomst in Brussel-Zuid, aankomst UIT Rotterdam. (kan ook 21 zijn geweest, mijn excuus als ik het fout heb. )
K'had hem zien binnenkomen in FBN vrijdag - het was de 2702/2703
maar youtube weigert mijn filmpje aan te nemen
(het was dus brussel noord - en hij kwam net uit FBMZ)
Dus niks speciaals aan de hand...
Was het de 2703 of de 2702, of allebij?
Groeten,
Joris De Mol
Steven schreef:2701-2706 hebben gsm-r wat de duitsers als basisvoorwaarde eisen om nog op hun net te mogen. de overige 27-ers gaan dit ook krijgen maar nog niet onmiddelijk, momenteel is men bezig alle 13-en van gsm-r te voorzien. er zijn er (van de reeks die op reizigers zitten) ondertussen al verschillende gedaan, van de I11 stuurrijtuigen zijn ze allemaal al voorzien van gsm-r als ik me niet vergis.
Kunnen die 13en op 15kV 16 2/3 e rijden ???
Waarom anders die voorrang ?
ja ze kunnen dat een paar seconden en daarna is het boem machien kapot
13 kan vol vermogen rijden onder 3000V = en onder 25.000V ~
half vermogen onder 1500v =