aanwerving
aanwerving
Als je wordt afgekeurd (medisch redenen) bij de NMBS als treinbestuurder kan je je daarna onmiddelijk kandidaat stellen voor bv: technieker? Of krijg je maar één kans en als je afgekeurd wordt moet je dan een bepaalde tijd wachten vooraleer je je voor een andere job mag inschrijven?
Re: aanwerving
Enige waarvoor je een jaar moet wachten is om je eventueel opnieuw kandidaat te stellen voor TB.ewie1 schreef:Als je wordt afgekeurd (medisch redenen) bij de NMBS als treinbestuurder kan je je daarna onmiddelijk kandidaat stellen voor bv: technieker? Of krijg je maar één kans en als je afgekeurd wordt moet je dan een bepaalde tijd wachten vooraleer je je voor een andere job mag inschrijven?
Je kan je direct inschrijven voor andere functies.
Je kunt toch in beroep gaan als je wordt afgekeurd, dacht dat dit 14 dagen was.
Je kunt dan bv als je afgekeurd wordt door cps, voor je ogen bv. naar oogarts gaan en hem attest laten opstellen dat je ogen in orde zijn.
Ik zou dit toch proberen, aangezien je dit echt wilt.
Je kunt dan bv als je afgekeurd wordt door cps, voor je ogen bv. naar oogarts gaan en hem attest laten opstellen dat je ogen in orde zijn.
Ik zou dit toch proberen, aangezien je dit echt wilt.
het beste is inderdaad in beroep gaan, dan wordt je zo goed als zeker toch goedgekeurd en toch aangeworven
ook als ik zeg dat ik aan men ogen een kleurenafwijking heb? Geen kleurenblindheid hé!!! maar ik kan zowel overdag als s' nachts de kleuren van de seinen perfect waarnemen. Heb alleen problemen met het lezen van die ishara kleurentest in het dagelijks leven ondervind ik hier geen last van dat ik een kleurenafwijking heb.
je moet dat niet zeggen, als ze niet weten dat je problemen hebt met je ogen, kan je niets overkomen
de minste afwijking op kleurenzicht die kan worden vastgesteld bij de testen zorgt er voor dat je geen tb kan worden. voor kleuren staat men namelijk geen enkele afwijking toe.
ik schreef duidelijk dat het om tb gaat, voor een technieker volstaat een normaal kleurenzicht dacht ikewie1 schreef:Geldt die strenge regeling ook als je bv a.d. treinen wil werken in een werkplaats?