HLE 27 MUX
Re: HLE 27 MUX
Kees = flv-fgsp.
En over de 2755 en 2756: ze staan inderdaad in Salzinnes voor automatische koppeling, maar het kan evengoed zijn dat ze gewoon op deze locs GF'en aan het plaatsen zijn.
En over de 2755 en 2756: ze staan inderdaad in Salzinnes voor automatische koppeling, maar het kan evengoed zijn dat ze gewoon op deze locs GF'en aan het plaatsen zijn.
Re: HLE 27 MUX
Dag
Bedoel je dan met één loc, en dus verder zonder splitsing, of gaat men toch opnieuw splitsen?
Bedoel je dan met één loc, en dus verder zonder splitsing, of gaat men toch opnieuw splitsen?
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: HLE 27 MUX
overweg13 schreef:Dag
Bedoel je dan met één loc, en dus verder zonder splitsing, of gaat men toch opnieuw splitsen?

Dus richting kust
Tussen Leuven (ma > vr) / Landen (za + zo) en Brugge: 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 (ipv 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX)!
Re: HLE 27 MUX
Sehe ich das anhand der Zugnummern richtig das es um die IC Linie E geht?
http://www.belrail.be/F/relations/natl/ ... ?type=ic_e
Und wo werden die AM96 dann eingesetzt?
Danke
http://www.belrail.be/F/relations/natl/ ... ?type=ic_e
Und wo werden die AM96 dann eingesetzt?
Danke
Re: HLE 27 MUX
R4C-Fan schreef:Sehe ich das anhand der Zugnummern richtig das es um die IC Linie E geht?
http://www.belrail.be/F/relations/natl/ ... ?type=ic_e
Und wo werden die AM96 dann eingesetzt?
Danke

Zügen 15** Richtung Knokke / Blankenberge zwischen Löwen [Leuven] (mo > fr) / Landen (sa + so) und Brügge [Brugge]:
1 Lok 27 „MUX“ + 5 Wagen M6 + 1 Lok 27 „MUX“ + 5 Wagen M6
anstatt
5 Wagen M6 + 1 Lok 27 „MUX“ + 5 Wagen M6 + 1 Lok 27 „MUX“
oder (!!!)
Triebwagen „MS96“!
Re: HLE 27 MUX
Willen ze de lok enkele mm hoger hebben staan om het doorhangen van de koppeling te compenseren ?Hurlet schreef:
Met een samenstelling 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 zal de HLE kant kust zijn!
Dus richting kust
Tussen Leuven (ma > vr) / Landen (za + zo) en Brugge: 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 (ipv 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX + 5 Hv M6 + 1 HLE 27 MUX)!
Hopelijk ligt het spoor netjes in de helling, zoals Belgie stijgt naar het oosten....



Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: HLE 27 MUX
Dan gaat er nochal een beetje mogen gedriehoekt worden met die stuurrijtuigen en locomotieven HLE27 GF.
Momenteel staan die nog allemaal andersom.
@ Hurlet: Niet alle HLE 27 MUX zijn uitgerust met GF-koppeling, hé!
MUX wil zeggen dat de locomotief compatibel is met de elektronica van het M6-stuurrijtuig. Binnenkort worden alle 27's trouwens 'gemuxt', wat bijlange niet wil zeggen dat ze allemaal met GF-koppeling uitgerust zullen worden.

Momenteel staan die nog allemaal andersom.
@ Hurlet: Niet alle HLE 27 MUX zijn uitgerust met GF-koppeling, hé!

Re: HLE 27 MUX
Trainspotterke schreef:Dan gaat er nochal een beetje mogen gedriehoekt worden met die stuurrijtuigen en locomotieven HLE27 GF.![]()
Momenteel staan die nog allemaal andersom.
./...

Re: HLE 27 MUX
de trein die vanmorgen de 1509 (vertrek om 9u05 te knokke) heeft gereden, reed met de 2 locs aan de buitenkant, de M6 stuurrijtuigen stonden neus aan neus in het midden ..
Re: HLE 27 MUX
da was gisteren ook zobresjt schreef:de trein die vanmorgen de 1509 (vertrek om 9u05 te knokke) heeft gereden, reed met de 2 locs aan de buitenkant, de M6 stuurrijtuigen stonden neus aan neus in het midden ..
Re: HLE 27 MUX
pas vandaag gezien260689 schreef:da was gisteren ook zobresjt schreef:de trein die vanmorgen de 1509 (vertrek om 9u05 te knokke) heeft gereden, reed met de 2 locs aan de buitenkant, de M6 stuurrijtuigen stonden neus aan neus in het midden ..


Re: HLE 27 MUX
vandaag zat er een GF-geval op de IC-N, hebben ze die dan niet allemaal nodig voor de IC-E? 
