Daar kan ik me nu wel eens helemaal in vinden. Ik vrees echter dat men zo de buik vol heeft van al die agressies dat het minste tot een staking kan leiden... Niettemin jammer.Feed schreef: "bezint eer ge begint".
Dus, niet zo lichtzinnig staken, zou ik zo stilletjes durven zeggen.
Werkonderbreking in verschillende depots
Re: Werkonderbreking in verschillende depots
Maandag zullen de Waalse vakbonden bij het spoor een nieuwe stakingsformule voorstellen aan de directie.
Voorstel: na agressiegeval op een TBG zou alleen in diens depot worden gestaakt. Op het net zouden "sensibiliseringsberichten" verspreid worden doch de treinen zouden blijven rijden.
ACOD-Spoor is niet zo te vinden voor het voorstel.
(DS Online)
Voorstel: na agressiegeval op een TBG zou alleen in diens depot worden gestaakt. Op het net zouden "sensibiliseringsberichten" verspreid worden doch de treinen zouden blijven rijden.
ACOD-Spoor is niet zo te vinden voor het voorstel.
(DS Online)
Het blijft flauwe kul: waarom moeten de 99.99 % reizigers die geen problemen scheppen, het slachtoffer worden van een paar idioten? In een rechtstaat zijn daar andere oplossingen voor.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Maak daar gerust maar 99.99999999999 % van.overweg13 schreef:Het blijft flauwe kul: waarom moeten de 99.99 % reizigers die geen problemen scheppen, het slachtoffer worden van een paar idioten? In een rechtstaat zijn daar andere oplossingen voor.
Trouwens wat verwacht men nu eigenlijk van de directie met deze stakingen ?
Dat men met iedere trein 4 mensen van Securail gaat meesturen ?
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Het leger inzetten?Adler schreef:Maak daar gerust maar 99.99999999999 % van.overweg13 schreef:Het blijft flauwe kul: waarom moeten de 99.99 % reizigers die geen problemen scheppen, het slachtoffer worden van een paar idioten? In een rechtstaat zijn daar andere oplossingen voor.
Groeten,
Joris De Mol
Dat crembo daar nog niet aan gedacht heeft!Joris schreef:Hallo,Het leger inzetten?Adler schreef:Maak daar gerust maar 99.99999999999 % van.overweg13 schreef:Het blijft flauwe kul: waarom moeten de 99.99 % reizigers die geen problemen scheppen, het slachtoffer worden van een paar idioten? In een rechtstaat zijn daar andere oplossingen voor.
Groeten,
Joris De Mol
jawel, maar hij moet tegenwoordig 7X nadenken eer hij iets zegt, hij zit nog maar aan 5

-
gisteren zaten ze in de Benelux voor mij een zakje drugs te verkopen...
als we iets later in antwerpen centraal aankwamen stonden daar 6 flikken en een drugshond klaar
is toch wat beangstigend als je weet dat je in een trein vol drugsdealers zit
als we iets later in antwerpen centraal aankwamen stonden daar 6 flikken en een drugshond klaar

is toch wat beangstigend als je weet dat je in een trein vol drugsdealers zit

Ook in Oostende was het zondagavond grote drugscontrole.
BDJ
BDJ