Ik heb inmiddels al een goeie 9 maanden een stationsnaambordje in mijn collectie zitten, waar ik eigenlijk wel wat vragen over heb. Ik was begin juni vorig jaar *aan het werk*

op lijn 43 (ook wel bekend als lijn 42) tussen Liège en Luxembourg. Ik had de camera toevallig nog aanstaan toen we even voorbij Rivage een gebouwtje passeerden met een naam erop

Vlug schoot ik over mijn schouder naar achteren, raak

En zo ontstond deze foto.

Molin, 't zal wel. Nooit van gehoord, we kijken thuis wel. Maar: NIETS op Google Earth te vinden, NIETS op
deze site, die voor mij geldt als toch een autoriteit op het gebied van huidige en historische lijnen, stations, halteplaatsen en wat dies meer zij (misschien is die site van iemand van hier?). Hmm... raar...
Nou ja, de foto is ook niet heel erg duidelijk. Heb ik het echt wel goed gelezen dan? Een beetje schuiven met de leveltjes levert dit op:

Zo bekeken... hmm... het zou ook Mocin kunnen zijn

Maar ook van Mocin geen spoor op Google Earth of op genoemde site. Derhalve wend ik mij bij deze tot de experts hier

De foto is genomen exact 1 minuut na vertrek uit Rivage, en het gebouwtje staat rechts van het spoor (rijdend in de richting Luxembourg).
Kan iemand iets meer vertellen over dit gebouwtje?