samenstellingen P-treinen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
R4C-Fan

Re: samenstellingen P-treinen

Bericht door R4C-Fan »

Danke FLV-FGSP :wink:
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

Das nächste Kursbuch wird ein Verzeichnis der Verstärkerzüge im Berufsverkehr enthalten.
fotostop.be
Contacteer:

Re: p 7486

Bericht door fotostop.be »

treinbruno schreef:met welk materieel wordt P 7486 gereden (gouvy 7:48 - trois points 8:09)

in het spoorboekje staat daarbij: enkel tweede klas
[/quote][/quote]
Weet iemand misschien ook wanneer deze trein terug rijdt naar Gouvy? Dit kan ik niet vinden in het spoorboekje, of is dit een lege rit?
En rijdt deze trein dan in de middag ook nog eens?

Groeten,
Pascal Martens
http://fotostop.be
Pascal Martens
http://fotostop.be
FLV-FGSP

Re: p 7486

Bericht door FLV-FGSP »

fotostop.be schreef:
treinbruno schreef:met welk materieel wordt P 7486 gereden (gouvy 7:48 - trois points 8:09)

in het spoorboekje staat daarbij: enkel tweede klas
Weet iemand misschien ook wanneer deze trein terug rijdt naar Gouvy? Dit kan ik niet vinden in het spoorboekje, of is dit een lege rit?
En rijdt deze trein dan in de middag ook nog eens?
Rijdt leeg terug als ER 7486: Trois-Ponts 8:50, Gouvy 9:09.
13'erke

Bericht door 13'erke »

Vanmorgen rond half 8 zag ik een 13 met M4! Geen idee welk nummer het was, ik kon enkel zien dat het een p-trein was (kwam het station binnen kant oostende)
Bert

Bericht door Bert »

13'erke schreef:Vanmorgen rond half 8 zag ik een 13 met M4! Geen idee welk nummer het was, ik kon enkel zien dat het een p-trein was (kwam het station binnen kant oostende)
Waar zag je dat?
13'erke

Bericht door 13'erke »

Oeps, vergeten bij te schrijven :oops:
twas Gent Sint-Pieters
Bert

Bericht door Bert »

Bert schreef:
13'erke schreef:Vanmorgen rond half 8 zag ik een 13 met M4! Geen idee welk nummer het was, ik kon enkel zien dat het een p-trein was (kwam het station binnen kant oostende)
Waar zag je dat?
Het zou wel eens een P-trein uit Oostende kunnen zijn. Waarschijnlijk was er terug een 16 defect, want er stond maar ene op zijn gebruikelijke plaats. De andere stonden voor de TW of bij de 1603.
everclear

Bericht door everclear »

De enige 2 P-treinen in Gent-St.-Pieters getrokken door een 16, zijn met M6 en I10.

Er is wel een P-trein met M4 die uit Oostende komt, namelijk die van 7.39, maar die wordt getrokken door een 21/27. Dus misschien werd deze loc wel vervangen door een 13?
Nicholas

Bericht door Nicholas »

De P-treinen Lier-Herentals worden gereden door sprinters.
260689

Bericht door 260689 »

die P trein uit oostende met M4 rijtuigen rijd regelmatig met ne 13 dit was ook al een paar keer het geval in de maand juni.
Nekvin

Bericht door Nekvin »

260689 schreef:die P trein uit oostende met M4 rijtuigen rijd regelmatig met ne 13 dit was ook al een paar keer het geval in de maand juni.
zou dat niet kunnen dat die in de plaats reed van de p-trein met 13+I11
Plaats reactie