Met een foto erbij zou dat natuurlijk tof zijn.
Ik zal beginnen

Daarnet gezien:
P8081, Kortrijk 16.29 - Poperinge 17.08: klassiekjes 223 + 224
Moderator: Stef
Ab jetzt sind solche Kombinationen hier auch erlaubt!R4C-Fan schreef:Zwar nicht gekuppelt aber nebeneinander in FBMZ
das nen minderen er past iets niet in het rijtjeAdler schreef:Deze morgen gespot in Berchem: 928 + 904 + 929
Patrick, telt die mee of niet ?enrico8509 schreef:das nen minderen er past iets niet in het rijtjeAdler schreef:Deze morgen gespot in Berchem: 928 + 904 + 929
ok je zegt hetPatrick schreef:Ook stellen of locs die van elkaar gescheiden zijn maar van dezelfde trein deel uitmaken, zijn toegelaten
Niet zo serieus, ik denk dat hij gewoon graag foto's wil zien, wie niet tenslotte?Bartjedj schreef:Denk eens even redelijk na:
1) Dat is praktisch bijna onmogelijk. Je loopt nu eenmaal niet hele dagen met je foto-app rond. Zo'n speciallekes kom je toevallig tegen als je in een station op je trein wacht, of onderweg bent,... Dan een foto trekken is meestal moeilijk of onmogelijk.
2) Als je zo'n dingen begint uit te vinden, gewoon om te kunnen posten, ben je hier denk ik niet op je plaats. Dan voer je beter in Google de zoekterm 'Forum voor eenzame zielen' in. Waarmee ik wil zeggen, ik denk niet dat dat hier gaat gebeuren.
No hard feelings, maar bewijs vragen is niet echt nodig denk ik.
BDJ