Steven schreef:mmm die nachttrein is normaal altijd door bestuurders van antwerpen noord gedaan geweest de laatste jaren (zeker van 99 tot laatste rit) en die mannen kennen geen hle 11)
De nachttrein had een locwissel in Roosendaal.
Groetjes,
Rian
Dit is niet altijd zo geweest, 288 reed met een 25,5 van Amsterdam tot soms Brussel Zd, waar er een t15/t18/t40.100 voor kwam, of soms door tot Quevy waar ze een sncf 16.000 voor zetten. Brussel Zuid reed die toen van Roosendaal tot Quevy en zelfst tot Aulnoye, waar we de 289 terug deden tot Brussel
Daar lag vroeger nog een spoor. En het spoor weghalen is makkelijk.
Maar om dan een nieuw bovenleiding portaal te plaatsen is nogal duur.
Dus doen we niet. We zijn niet voor niets de Zuinige Nederlanders.
Soms iets te zuining.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Moet je doen.
- Het beste land om te vertoefen.
- Heerlijke dineer tenten.
- Leuke fotostekjes.
- Hele aardige TBers. (Je wordt soms doof door hun getoeter.)
- Hele mooie treinen.
- En nog veel meer.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Mark7758 schreef:Daar lag vroeger nog een spoor. En het spoor weghalen is makkelijk.
Maar om dan een nieuw bovenleiding portaal te plaatsen is nogal duur.
Dus doen we niet. We zijn niet voor niets de Zuinige Nederlanders.
Soms iets te zuining.
Waarom zou je dat portaal gaan vervangen als het zo ook effectief is...?