HLE 11
-
Re: HLE 11
Waarop is deze getrokken, ik denk toch niet dat er daar een brug staat over de spoorweg in Vilvoorde?Nekvin schreef:1185 als IC-B 92xx richting Brussel (Vilvoorde L 25)
Als je even naar de handtekening van de poster kijkt vind je vanzelf het antwoord.TrainzDr3ver schreef:Waarop is deze getrokken, ik denk toch niet dat er daar een brug staat over de spoorweg in Vilvoorde?Nekvin schreef:
1185 als IC-B 92xx richting Brussel (Vilvoorde L 25)
Hier, nog twee foto van de trein richting Amsterdam. Het was op Mandaag 3 November 2008. Rond, 12h15. Op het perron 18 van Brussel-Zuid. :p

TrainzDr3ver schreef:Waarop is deze getrokken, ik denk toch niet dat er daar een brug staat over de spoorweg in Vilvoorde?Nekvin schreef:1185 als IC-B 92xx richting Brussel (Vilvoorde L 25)
ik hing daar uit de venster van den blok
Beste, het is de bedoeling hier foto's te posten van de HLE 11 en niet van de stuurrijtuigen. Die hebben een ander plaatsje op dit forum. Je kan altijd zelf een onderwerp openen waar je zelfgemaakte foto's in kan posten.

Donderdag 20 November 2008, om 8h15 de eerste trein richting Antwerpen-Central/Amsterdam, te Brussel-Zuid