Joh, zou het werkelijk??De bemanning van het zondag op de luchthaven van Brussel gecrashte toestel zegt dat het ongeluk mogelijk het gevolg was van een technisch defect.
Crash 747 cargo / Kalita Air (USA) / Brussel (Zaventem) / 25
-
Fles
Re: Crash 747 cargo / Kalita Air (USA) / Brussel (Zaventem) / 25
klik

-
Bartjedj
Re: Crash 747 cargo / Kalita Air (USA) / Brussel (Zaventem) / 25
Er is begonnen aan het leegpompen van de tanks.
Nu pas, omdat al de elektronica van het vliegtuig verwijderd moest zijn, voor men aan de kerosine mocht beginnen.
Een vraagje: is kerosine zelf eigenlijk ook zo gevaarlijk, of enkel de afgestoten dampen?
BDJ
Nu pas, omdat al de elektronica van het vliegtuig verwijderd moest zijn, voor men aan de kerosine mocht beginnen.
Een vraagje: is kerosine zelf eigenlijk ook zo gevaarlijk, of enkel de afgestoten dampen?
BDJ
Re: Crash 747 cargo / Kalita Air (USA) / Brussel (Zaventem) / 25
het zijn enkel de dampen, kerosine zelf brandt (bijna) niet. Maar veel doet dat er niet toe want bij het minste contact met de lucht verdampt het zootje en krijg je dus die dampenBartjedj schreef:Er is begonnen aan het leegpompen van de tanks.
Nu pas, omdat al de elektronica van het vliegtuig verwijderd moest zijn, voor men aan de kerosine mocht beginnen.
Een vraagje: is kerosine zelf eigenlijk ook zo gevaarlijk, of enkel de afgestoten dampen?
BDJ
Re: Crash 747 cargo / Kalita Air (USA) / Brussel (Zaventem) / 25
Het eindrapport over het ongeval is klaar.
Er was een torenvalk in een van de motoren gevlogen, maar het ongeval werd veroorzaakt doordat de piloten toch niet zijn opgestegen na V1.
Er was een torenvalk in een van de motoren gevlogen, maar het ongeval werd veroorzaakt doordat de piloten toch niet zijn opgestegen na V1.