Het heeft niet echt iets met treinen te maken maar ik wil jullie wel een paar foto's tonen van men expeditie naar Banjul (Gambia).
Ik weet ook niet of dit hier de gepaste plaats is om dat in dit onderwerp te plaatsen.
het begon allemaal op de luchthaven van schiphol

sfeerbeeldje uit het vliegtuig op de grond

sfeerbeeldje uit de lucht

overzichtje in het vliegtuig

de pyreneyen of hoe je dat typt

landing is bezig we vliegen over gambia

op het tarmak van banjul airport

ik bij de schoolbus aan de luchthaven van banjul

op onze kampeerplaats was er een heus ontvangstkomite van de plaatselijke bewoners

taferelen die je daar bijna altijd tegen zult komen let maar eens op de volgende foto's

Ik met mijn school (KTA1 oostende) met onze leerlingen uit onze partnerschool (moslimschool) in de haven van banjul

de brandweer

de gebouwen van onze partnerschool ( +- 2500 leerlingen)

de ingang voor banjul binnen te rijden

Banjul stad

toestanden op de ferryboot (hier zou dit onverantwoord en gevaarlijk zelfs zijn)

slope wijken

amerikaanse bus

het krokodilmuseum (jaja je mocht er zelfs aan voelen voor de echte durvers

ik met een leerkracht van onze partnerschool en de plaatselijke bevolking

onze amerikaanse bus die ons overal naartoe bracht

Bezoek aan de man grove's

leerlingen krijgen computerles op onze partnerschool (les vande dag hoe start en werk ik met word)

Brussels airlines kennen ze zelfs in fajara deelgemeente van banjul

de securety was massaal aanwezig tijdens ons verblijf

ik met leerlingen uit men partnerschool

laatste avond word massaal gevierd ( en kmoe eerlijk toegeven die negers die kunne er wat van met veel zang en gedans)

en mijn school had in samenspraak met onze partnerschool een dansje voorbereid

de laatste dag mailadressen uitwisselen enzo

komplete groepsfoto

ik gepakt en gezakt in banjul airport

banjul airport

toen we te horen kregen dat onze vlucht 2u vertraging had dan maar in het avondzonnetje gaan zitten op het terras buiten

taferelen op de terugvlucht

die buurt kom heel dicht tegen oostende te liggen zoals je ziet met dikke pull sjaal (en met buikkrampen + lopende geweet wel van da eten die u daar beetje is misvallen)

voila dat was het zo een beetje.
die reis doet je echt beseffen hoe luxe dat wij zijn, daar heb je geen trams of bussen en zeker geen treins. wat mij ook opvalt is dat de mensen altijd behulpzaam zijn en altijd lachen ondanks hun problemen.
ik ga zeker nog een sterug naar daar want heb daar heel goeie vrienden moeten achterlaten en dat doet wel pijn.
ik zou zeggen geniet van de foto's en laat gerust commentaar achter.
groeten nick