Het grote Belgische cabine fotografie topic
Het grote Belgische cabine fotografie topic
Hier kan je de cabine van Belgische stellen plaatsen, om iedereen een duidelijk beeld te geven van de cabine van elk treinstel...
Re: Het grote Belgische cabine fotografie topic
hoe bedoel je?Bartjedj schreef:Graag 1 foto eenmaal posten.
BDJ

Dat je deze foto ook geplaatst hebt in Fotografie-rollend materieel.
BDJ
BDJ
-
Is dit geen I11 bdx?Robin schreef:HLE13
want het viel mij telkens op als ik in een 13 meerijdt dat er geen klok inzit, en in een I11bdx wel, ofwel zitten er uitzonderingen tussen.
wel behoorlijk irritant dat er zo geen klok in een machien zit

HLE13 I11bdx (waarin de TBL2 en snelheidsmeter trouwens kapot was

alle hle 13 zijn oorspronkelijk geleverd met een digitaal klokje, echter zijn er al vele ten grave gedragen en vervangen door een stukje zwarte tape. het verschil of je nu met loc of stuurrijtuig te maken heb kan je op andere manieren zien. links naast het klokje (of de plaats waar het zou moeten zitten) is een rode knop voorzien, dit is een sos knop die NIET voorzien is op het stuurrijtuig.
een tweede punt waaraan je het verschil kan zien is het aantal extra lampjes links naast de snelheidsmeter. het stuurrijtuig is niet voorzien van KVB (frans veiligheidssysteem) daar waar de loc dit wel heeft.
een tweede punt waaraan je het verschil kan zien is het aantal extra lampjes links naast de snelheidsmeter. het stuurrijtuig is niet voorzien van KVB (frans veiligheidssysteem) daar waar de loc dit wel heeft.
treinbruno schreef:Robin schreef:HLE13
Is dit geen I11 bdx?
want het viel mij telkens op als ik in een 13 meerijdt dat er geen klok inzit, en in een I11bdx wel, ofwel zitten er uitzonderingen tussen.
HLE13
ik ben vorige week ook nog eens meegereden in de 13, en die had ook geen klok
Robin wil je in het vervolg geen plaatjes meer meequoten, als je wat trager internet hebt is dat ambetant

ik niet e , was treinbrunomelle schreef:treinbruno schreef:Robin schreef:HLE13
Is dit geen I11 bdx?
HLE13
ik ben vorige week ook nog eens meegereden in de 13, en die had ook geen klok
Robin wil je in het vervolg geen plaatjes meer meequoten, als je wat trager internet hebt is dat ambetant

Oie sorryRobin schreef:melle schreef:ik niet e , was treinbrunotreinbruno schreef:

Ja treinbruno, twas jij

Prachtig!
Zou je een vergrote eventueel per PM naar mij kunnen sturen? Ik zou die graag als wallpaper hebben.