Smart FTP.
Smart FTP.
Hallo,
Ik heb een probleempje: voor het publiceren naar mijn website gebruikte ik al jaren Smart FTP, maar nu moet ik daar blijkbaar plots voor betalen.
Kent er iemand een gratis alternatief?
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
Ik heb een probleempje: voor het publiceren naar mijn website gebruikte ik al jaren Smart FTP, maar nu moet ik daar blijkbaar plots voor betalen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
Re: Smart FTP.
- Linux installeren
- zelf een DOSscriptje maken
- http://www.ftpclient.org
Als het is om PHP of Perl scripts te editeren van uw website is er
Crimson Editor of Poderosa

- zelf een DOSscriptje maken

- http://www.ftpclient.org
Als het is om PHP of Perl scripts te editeren van uw website is er
Crimson Editor of Poderosa
heb ik gisteren ook afgehaald en lijkt me idd een schitterend programma voor mac al zeker in het NL, ik weet niet hoe dat met de winddoos versie is.Wover schreef:Filezilla.
Ik gebruik ook smart ftp, deze versie verwijderen en een nieuwe (gratis) versie opzetten en je bent weer goed voor efkes, heb da ook al voorgehad, maar t'is op te lossen, gratisJoris schreef:Hallo,
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol

Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Heb ik gedaan, en toen die geïnstalleerd was zei hij dat het vervalt binnen 2 dagen, en nu zeg hij vervalt binnen 0 dage, koop een licentie. Een nieuwe downloaden en herrinstaleren lukt niet, en een oude herrinstalere lukt ook niet...2012 schreef:Ik gebruik ook smart ftp, deze versie verwijderen en een nieuwe (gratis) versie opzetten en je bent weer goed voor efkes, heb da ook al voorgehad, maar t'is op te lossen, gratisJoris schreef:Hallo,
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
Groeten,
Joris De Mol
Zowel in windows als mac vind ik Filezilla een fijn programma.Steven schreef:heb ik gisteren ook afgehaald en lijkt me idd een schitterend programma voor mac al zeker in het NL, ik weet niet hoe dat met de winddoos versie is.Wover schreef:Filezilla.
Ik gebruik af en toe Ipswitch WS FTP, gratis af te halen op http://www.ipswitch.com/.
Hallo,
Bedankt voor de tips! Intussen staat dankzij filezilla m'n nieuwste update online.
Groeten,
Joris De Mol
Bedankt voor de tips! Intussen staat dankzij filezilla m'n nieuwste update online.
Groeten,
Joris De Mol
ik gebruik gewoon de windows variantJoris schreef:Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
ftp://jorisrail.be
weet niet wat dat bij u is, dan opend ie gewoon een map
en ik vind da al zo makkelijk
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hier ook FileZilla, enkel jammer dat er geen "autoreconnect" is (als je een time-out hebt moet je steeds opnieuw connecten...)
Ik gebruik WS-FTP van IPSwitch. de Oude oude oude versie is gratis voor prive- en schoolgebruik. Nieuwere versie is hipper en zo, maar kost ook geld. Ik kan er prima mee doen wat ik wil