Ik schiet al een tijdje met vrij triviale camera's. Dat heeft wel tot gevolg dat mijn Flash-collectie inmiddels redelijk uit de klauw begint te gieren (de fonetische verbastering daarvan is ook mijn Username geworden hier )
Hoesjes en houders:
Readers en adapters:
Sticks:
CF:
MS, MS Duo, SD, Mini SD en MMC:
Fles schreef:Ik schiet al een tijdje met vrij triviale camera's. Dat heeft wel tot gevolg dat mijn Flash-collectie inmiddels redelijk uit de klauw begint te gieren (de fonetische verbastering daarvan is ook mijn Username geworden hier )
Hoesjes en houders:
Readers en adapters:
Sticks:
CF:
MS, MS Duo, SD, Mini SD en MMC:
hahaha wa moe ge daar allemaal me
wa ister tbeste sd kaartje ?
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Fles schreef:Ik schiet al een tijdje met vrij triviale camera's. Dat heeft wel tot gevolg dat mijn Flash-collectie inmiddels redelijk uit de klauw begint te gieren (de fonetische verbastering daarvan is ook mijn Username geworden hier )
De Sandisk Ultra 2 Plus kaartjes vind ik erg fijn werken. Net zo snel als het dubbel zo dure Extreme3, en met eigen USB-aansluiting, geen reader meer nodig
Vandaag nieuwe camera gekocht: Panasonic Lumix DMC-FZ18
Heel tof machientje, en ik heb direct de zoom eens uitgetest . Het is ook de eerste keer dat ik met een iets ingewikkelder fototoestel werk, dus de foto's zijn niet van zo'n goeie kwaliteit...:
Welkom in de Panasonic-club. Ik heb heb nog één van de voorgangers van de FZ18 namelijk de FZ7, iets beperkter ( 6 Megapixels,12x optische zoomenz.).
Ik ben er uiterst tevreden mee zeker nu ik hem heb uitgebreid met een groothoek- en teleconverter.
Uiteraard moet je het toestel nog leren kennen en gebruiken maar dat komt wel met de tijd.
Persoonlijk denk ik dat je met 18x optische zoom best een statief gebruikt maar dat zal de ondervinding wel leren.
Veel succes er mee.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.
doggys2 schreef:Welkom in de Panasonic-club. Ik heb heb nog één van de voorgangers van de FZ18 namelijk de FZ7, iets beperkter ( 6 Megapixels,12x optische zoomenz.).