München Hbf, 5 september 2008. Integral-treinstel 117 van de Bayerische Oberland Bahnen vertrekt richting Tegernsee.

München Hbf, 5 september 2008. Treinstel 423 354 komt binnen om later terug te rijden als S7 naar Wolfratshausen.

Jenbach, 5 september 2008. Diesel-rangeerlocje 2068 009 staat in de zon te wachten op een klusje.

Jenbach, 5 september 2008. Een treinstel van de Zillertalbahn naar Mayrhofen.

Mayrhofen, 5 september 2008. Hetzelfde treinstel heeft zojuist zijn eindbestemming bereikt en rust even een kwartiertje uit voor de terugweg.

Gagering, 7 september 2008. Precies op tijd, althans voor mij, loopt de dagelijkse stoomtrein van de Zillertalbahn binnen rchting Jenbach.

Jenbach, 7 september 2008. Op de achtergrond loopt een trein met smalspoor-dieselloc (760 mm) van de Zillertalbahn binnen vanuit Mayrhofen. Op de voorgrond het 1435 mm normaalspoor van de ÖBB

Jenbach, 7 september 2008. Een smalspoor-stoomlocje (1000 mm) van de Achenseebahn loopt binnen vanuit Eben am Achensee. Jenbach is 1 van slechts drie stations in Europa waar drie verschillende spoorbreedten bij elkaar komen. De andere twee liggen in de Pyrenneeën (Latour de Carol en Hendaye).

Jenbach, 7 september 2008. Talent 4024 092 van de ÖBB loopt binnen als stoptrein vanuit Rosenheim naar Innsbruck.

Innsbruck Hbf, 7 september 2008. Elok 111 031 van de DB staat klaar om een sliert Halberstadt-rijtuigen over o.a. het 600 meter hoger gelegen Seefeld in Tirol in 3 uur naar München te duwen.

Innsbruck Hbf, 7 september 2008. Taurus 1116 035 van de ÖBB loopt binnen met een sleep Italiaanse rijtuigen.

Mittenwald, 7 september 2008. Elok 111 046 van de DB keert terug naar München.
