Reizigers die met de benelux trein naar Roosendaal gaan worden per bus vervoert vanaf Antwerpen-Noorderdokken.

Eerste activiteiten bij mij in de buurt, oude seinen doven, en dan beginnen spelen met de nieuwe, het leek wel om de lampen allemaal "te roderen".FLV-FGSP schreef:Vandaag was de trein van 14.15 uit Brussel-Zuid richting Amsterdam (wegens werkzaamheden te Essen beperkt tot Antwerpen-Noorderdokken) geschrapt. Het materieel had van de trein moeten komen die om 13:45 in FMBZ hoort aan te komen. Toevallig was dit de eerste die van Noorderdokken kwam ipv uit Amsterdam. Vermoedelijk een planningsfoutje.
Waren er ook geen werktreinen bezig ? Ik heb de hele namiddag treinclaxons gehoord hier in Heide.dentheo schreef:Eerste activiteiten bij mij in de buurt, oude seinen doven, en dan beginnen spelen met de nieuwe, het leek wel om de lampen allemaal "te roderen".FLV-FGSP schreef:Vandaag was de trein van 14.15 uit Brussel-Zuid richting Amsterdam (wegens werkzaamheden te Essen beperkt tot Antwerpen-Noorderdokken) geschrapt. Het materieel had van de trein moeten komen die om 13:45 in FMBZ hoort aan te komen. Toevallig was dit de eerste die van Noorderdokken kwam ipv uit Amsterdam. Vermoedelijk een planningsfoutje.
Daarna kwam er een camionette met twee vlotte jongens die de kruisen van de nieuwe seinen namen..de zakje van de "mistbakens" enz.
Die komen mogelijk morgen nog eens langs om de oude seinen te "bekruisen" en diverse zaken af te kleven ?
Moet ik mij nu morgen voormiddag aan paar proefritjes verwachten ?
Zou men in station zoals Essen alle mogelijke routes rijden als ultieme test voor vrijgave ?
Kent iemand die procedure ?
Rustig ten noorden van Kalmthout, paar losse diesels geen herrie.Adler schreef: Waren er ook geen werktreinen bezig ? Ik heb de hele namiddag treinclaxons gehoord hier in Heide.