De nieuwe loks reeks 18

Alles over reizigerstreinen in België.
melle

Re: De nieuwe loks reeks 18

Bericht door melle »

Meer Geel idd, nu lijkt het wat bekrompen
melle

Bericht door melle »

groentje schreef:De kast vind ik wel wat hebben, maar degene die de kleurstelling heeft gekozen zou ergens tegen een muur moeten gezet worden...
Met een appel op zijn hoofd en ik die schiet :wink:
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Zowiezo, kunnen die zijkanten in de toekomst voor reklame gebruikt worden, wie weet iets nieuws voor de NMBS in de toekomst, zou nog niet zo gek zijn...

Een dieselversie in dit model nog, en hop bij de NMBS zijn ze weer voor een paar jaar flink gesteld...

Ik vind hem wel mooi...stevig en robuust...., oranje of een paarse bies ergens ??? De gustibus zullen we maar zeggen....

Iemand al de rest van die foto's gaan zien van die 1860 op Trenomania International ?

Mischien krijg ik er nog.... De front foto doet me denken aan de kleuren van een Kärcher
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 24 sep 2008, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
**********************************************************************************************************
rail s

Bericht door rail s »

melle schreef:
groentje schreef:De kast vind ik wel wat hebben, maar degene die de kleurstelling heeft gekozen zou ergens tegen een muur moeten gezet worden...
Met zelfgemaakte pijl en boog toch? :twisted:
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

rail s schreef:
melle schreef:
Met zelfgemaakte pijl en boog toch? :twisted:

Jongens....

Willen we dan maar alles weer donker groen maken zoals vroeger ?

In Oostenrijk zijn alle Taurussen rood, tussen aanhalingstekens.....
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Stijn014

Bericht door Stijn014 »

In de Morgen staat dat de NMBS nog een optie heeft voor nog eens 60 stellen. Gaan ze in dat geval tot de 1920?
b-loc
Contacteer:

Bericht door b-loc »

Stijn014 schreef:In de Morgen staat dat de NMBS nog een optie heeft voor nog eens 60 stellen. Gaan ze in dat geval tot de 1920?
ze gaan toch dan met de HLE17 verder of niet
1607

Bericht door 1607 »

ik vind de nieuwe loc nogal een engelse vormgeving hebben. ben eerlijk niet echt voorstander van de engelse maar is van duitse makelij en dat maakt alles goed.
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

1607 schreef:ik vind de nieuwe loc nogal een engelse vormgeving hebben. ben eerlijk niet echt voorstander van de engelse maar is van duitse makelij en dat maakt alles goed.
Van Siemens , das toch absoluut gene brol zulle... As die 18 vertrekt, ge komt kl.... alleen van da geluid alleen al..... :D
Afbeelding
Luc

Bericht door Luc »

-
sammarco1 schreef:Maar klopt het ook dat die in Antwerpen noord zullen worden onderhouden, en daar dan ook hun thuisbasis zullen hebben in de toekomst ??
Op de loc staat depot Kinkempois.
Laatst gewijzigd door Luc op 26 sep 2008, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Wover

Bericht door Wover »

Mijn glazen bol had weer eens gelijk, zeker met zo'n exclusieve foto's komt er altijd "herrie" van... En ik begrijp dat volledig, heb er zelf helaas al genoeg ervaring mee (maar dan niet direct met foto's).
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

sammarco1 schreef:Maar klopt het ook dat die in Antwerpen noord zullen worden onderhouden, en daar dan ook hun thuisbasis zullen hebben in de toekomst ??
Op de loc staat depot Kinkempois.[/quote]

Ah, dan weten we dat ook weeral , In Antwerpen zullen er vast en zeker ook wel gestationeerd geraken

Luc je hebt echt mooie foto's van die lok... vlijmscherp

Wil je die ook bij mij posten ? 1200 X 800 ? Maar zet er een watermerk in of zo...
Ik heb bij de foto's van Torsten, een kennis van mij die bij Siemens aan die lokomotieven werkt duidelijk zijn naam vermeld...

Bovendien vind ik dat je absoluut een toestemming van de makers van die foto moet hebben wil je die gebruiken voor op andere websites. Nee heb je, ja kan je krijgen...

Deze foto's van die 18 lok zijn momenteel zeer exclusief, heet van de draad, dus dat licht nog gevoeliger. Ik ben ook stik jaloers dat ik ze zelf niet heb kunnen maken, maar dat neemt niet weg dat ik zomaar iets van
een ander ga ontlenen zonder daar eerst toestemming voor te vragen..
Afbeelding
Shrek

Bericht door Shrek »

ik denk eigenlijk niet dat de reeks 18 in antwerpen-noord terecht gaat komen. Ze zullen op passagierstreinen gebruikt worden en niet voor goederentreinen :wink:
Luc

Bericht door Luc »

sammarco1 schreef:Wil je die ook bij mij posten ? 1200 X 800 ? Maar zet er een watermerk in of zo...
Ik ben net terug uit Berlin; foto's zijn inmiddels wel al verwerkt, maar ik ga eerst even op bezoek in dromenland voor ik er verder mee ga. Ik zal morgen enkele foto's van de reeks 18 op groter formaat hier plaatsen. In de verwachting dat de foto's tegen die tijd ook van photobucket verwijderd zijn...
Steven

Bericht door Steven »

Shrek schreef:ik denk eigenlijk niet dat de reeks 18 in antwerpen-noord terecht gaat komen. Ze zullen op passagierstreinen gebruikt worden en niet voor goederentreinen :wink:

ze gaan in begin vooral de huidige reeks 13 vervangen en zullen dus voornamelijk op de oost west as van belgie te vinden zijn.
Plaats reactie