"gezien" in Oudenaarde rond 12u25everclear schreef:Vandaag stond hij rond 12u45 in Gent-Sint-Pieters. Ik denk spoor 8.
Vooraan (richting Brussel/Antwerpen) stond loc 6315 en achteraan was het loc 6244, de beruchte groene.
Sproeitrein
Re: Sproeitrein
Ze zijn blijkbaar in een hogere versnelling gesprongen. Normaal sproei je toch niet vlak voor de winter?
BDJ
BDJ
-
ah dat was het dus
ik verschoot al erg als de 6244 plots om 8u25 voorbij mijn school reed
jammer kon ik de sleep niet echt zien

ik verschoot al erg als de 6244 plots om 8u25 voorbij mijn school reed

jammer kon ik de sleep niet echt zien

Vorig jaar reden ze ook in september.Bartjedj schreef:Ze zijn blijkbaar in een hogere versnelling gesprongen. Normaal sproei je toch niet vlak voor de winter?
BDJ

Deze morgen is hij gepasseerd door het station van Roeselare (L66). Richting Kortrijk met de 6315 op kop en de 6244 achteraan.
Waarom hebben wij niet zoiets?
Misschien omdat wij WEL met een fatsoenlijke frequentie al onze lijnen berijden

Dat heeft er neits mee te maken. Lijn 25/27 wordt ook besproeid. Dnek niet dat die weinig bereden word.Fles schreef:Waarom hebben wij niet zoiets?![]()
De NS heeft wel degelijk een sproeitrein.Fles schreef:Waarom hebben wij niet zoiets?![]()
Tot 1989 werd die getrokken door lok 2530, vanaf 1989 door lok 2211 en later door diverse 2200.
Waarom heb ik daar dan nog nooit iemand over gehoord of een plaatje van gezien?Adler schreef:De NS heeft wel degelijk een sproeitrein.
Tot 1989 werd die getrokken door lok 2530, vanaf 1989 door lok 2211 en later door diverse 2200.

http://www.nicospilt.com/planten.htmFles schreef:Waarom heb ik daar dan nog nooit iemand over gehoord of een plaatje van gezien?Adler schreef:De NS heeft wel degelijk een sproeitrein.
Tot 1989 werd die getrokken door lok 2530, vanaf 1989 door lok 2211 en later door diverse 2200.![]()
Onderaan de pagina staan plaatjes van de sproeitrein.