Kaartje Kalmthout-Keulen en internet
Kaartje Kalmthout-Keulen en internet
Binnenlands kaartje geen probleem.
Internationaal kaartje geen probleem, maar mits NIET overstappen ?
Ik wil retourtje Kalmthout Keulen kopen...moet ik dat echt splitsen in retour Brussel en dan Brussel Keulen ?
Internationaal kaartje geen probleem, maar mits NIET overstappen ?
Ik wil retourtje Kalmthout Keulen kopen...moet ik dat echt splitsen in retour Brussel en dan Brussel Keulen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Kaartje Kalmthout-Keulen en internet
Je kan een thalys biljet kopen met een aanvulling (zoals standaard bij eurostar voorzien is) ELK BELGISCH STATION, dan moet je u niets extra kopen. Afkorting = EBS.
Lukt dat op internet ?Steven schreef:Je kan een thalys biljet kopen met een aanvulling (zoals standaard bij eurostar voorzien is) ELK BELGISCH STATION, dan moet je u niets extra kopen. Afkorting = EBS.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Waarschijnlijk wel, dat kan de boekingsmodule van de NMBS nog net aan.dentheo schreef:Lukt dat op internet ?Steven schreef:Je kan een thalys biljet kopen met een aanvulling (zoals standaard bij eurostar voorzien is) ELK BELGISCH STATION, dan moet je u niets extra kopen. Afkorting = EBS.
Bij het ICE-tarief naar Keulen is overigens ook EBS inbegrepen.
Groetjes,
Rian
Inderdaad en bij Thalys NIET..... en ik zie ook geen manier om het erbij te bestellen...rvdborgt schreef:Waarschijnlijk wel, dat kan de boekingsmodule van de NMBS nog net aan.dentheo schreef:Lukt dat op internet ?Steven schreef:Je kan een thalys biljet kopen met een aanvulling (zoals standaard bij eurostar voorzien is) ELK BELGISCH STATION, dan moet je u niets extra kopen. Afkorting = EBS.
Groetjes,
Rian
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
kijk eens goed op de thalys site
vanaf 1 september zit bij ELK thalys biljet EBS inbegrepen
(is EBS ook geldig tot een grenspunt?)

treinbruno schreef:kijk eens goed op de thalys site![]()
vanaf 1 september zit bij ELK thalys biljet EBS inbegrepen![]()
Ik ging gewoon naar NMBS internationaal

En krijg ik ticket uit mijn computer of moet ik dan eerst nog naar station ?
Binnenland gaat vlot, maar buitenland ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
ik had ook al eens een eurostarkaartje lille-brussel aan de automaat in lille gekocht,
er stond geen EBS op, maar ik ben er gewoon mee naar lokeren gereden, en conducteur zij er niets op...
want bij elk eurostarkaartje is EBS inbegrepen, ook al staat het er niet op
er stond geen EBS op, maar ik ben er gewoon mee naar lokeren gereden, en conducteur zij er niets op...
want bij elk eurostarkaartje is EBS inbegrepen, ook al staat het er niet op

Volgens de brochure is EBS nog steeds als je daarvoor "enkele euro's" extra betaalt...treinbruno schreef:kijk eens goed op de thalys site![]()
vanaf 1 september zit bij ELK thalys biljet EBS inbegrepen![]()
Heb je Kalmthout - Keulen gevraagd? Bij Brussel - Keulen zul je alleen tarieven vanaf Brussel krijgen en daar is EBS niet bij inbegrepen.dentheo schreef:Inderdaad en bij Thalys NIET..... en ik zie ook geen manier om het erbij te bestellen...rvdborgt schreef:Waarschijnlijk wel, dat kan de boekingsmodule van de NMBS nog net aan.
Groetjes,
Rian
Nee, dat blijft extra kosten. Zie ook de prijtabel:treinbruno schreef:kijk eens goed op de thalys site![]()
http://alg_voorw.b-rail.be/pdf/NL0302007000%20Thalys%20Prijzen_09092008.pdf
Helaas niet.treinbruno schreef:(is EBS ook geldig tot een grenspunt?)
Groetjes,
Rian
Hoe kan ik Kalmthout Keulen vragen ? Dat wil de site NIET aannemen...rvdborgt schreef:Heb je Kalmthout - Keulen gevraagd? Bij Brussel - Keulen zul je alleen tarieven vanaf Brussel krijgen en daar is EBS niet bij inbegrepen.dentheo schreef:Inderdaad en bij Thalys NIET..... en ik zie ook geen manier om het erbij te bestellen...rvdborgt schreef:Waarschijnlijk wel, dat kan de boekingsmodule van de NMBS nog net aan.
Groetjes,
Rian
Geeft altijd Brussel Zuid....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ik zie het - Kalmthout zit niet in de module. In dit geval kun je dan een ander station in de buurt nemen - EBS blijft tenslotte EBS. Kapellen is wel bekend en geeft EBS-tarieven, ook voor de Thalys.dentheo schreef:Hoe kan ik Kalmthout Keulen vragen ? Dat wil de site NIET aannemen...rvdborgt schreef:Heb je Kalmthout - Keulen gevraagd? Bij Brussel - Keulen zul je alleen tarieven vanaf Brussel krijgen en daar is EBS niet bij inbegrepen.
Groetjes,
Rian
inderdaad gewoon een binnenlands station uit de lijst geven aangezien zoals hoger vermeld EBS het u mogelijk maakt van eender waar met ticket in belgie te vertrekken, je moet zelfs niet terugkeren naar het vertrekstation, aangezien op uw ticket gewoon brussel keulen zal staan met de vermelding EBS, je zou dan in kalmthout uw reis kunnen aanvangen en ze bijvoorbeeld in ekeren laten stoppen ..
Dacht ik ook, maar ik denk dat dat een Kapellen was buiten Belgie , zal eens terug kijken. (in Kapellen Belgie stoppen ook geen internationale treinen)rvdborgt schreef:Ik zie het - Kalmthout zit niet in de module. In dit geval kun je dan een ander station in de buurt nemen - EBS blijft tenslotte EBS. Kapellen is wel bekend en geeft EBS-tarieven, ook voor de Thalys.dentheo schreef:Hoe kan ik Kalmthout Keulen vragen ? Dat wil de site NIET aannemen...rvdborgt schreef:Heb je Kalmthout - Keulen gevraagd? Bij Brussel - Keulen zul je alleen tarieven vanaf Brussel krijgen en daar is EBS niet bij inbegrepen.
Groetjes,
Rian
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide