Kan iemand mij zeggen of je in de opleiding als bestuurder rangeringen veel van electriciteit moet kennnen? Ben geslaagd voor al de selectieproeven en treed normaal op 3 november in dienst. Ken eigenlijk heel weinig van electriciteit. Alvast bedankt

niet echt, iemand met elctricsche kennis gaat rapper mee zijn, dat is bij baan-tb toch zo, maar alles wordt zo uitgelegd dat het ook duidelijk is voor mensen die weinig tot niks van elctriciteit kennenrailaway schreef:Hallo,
Kan iemand mij zeggen of je in de opleiding als bestuurder rangeringen veel van electriciteit moet kennnen? Ben geslaagd voor al de selectieproeven en treed normaal op 3 november in dienst. Ken eigenlijk heel weinig van electriciteit. Alvast bedankt
Tja, een basis van elektriciteit is toch altijd meer bemoedigend om je leerstof beter te begrijpen.railaway schreef:Hallo,