TGV te Vilvoorde ri. BSL
Re: TGV te Vilvoorde ri. BSL
Yep, zo zag-ie eruit. Van ver, hé, ik had geen camera mee, dus ik ben niet naar ginder gelopen.
Oproepje: Zou degene die het stel ziet, een foto ervan willen maken en het nummer van de motorwagen kunnen noteren? 

-
Gelezen op Photos-des-trains.net:
Des news :
Saint Nicolas nous a apporté la fameuse rame mixte !
En réalité, la motrice de réserve tourne sur la rame 4532 depuis ce samedi, à la place d'une motrice qui va être/a été envoyée à Hellemmes, préparée pour être mise sur la 4536 lors de sa sortie (février ?), la motrice abimée 4536 n'étant pas prévue pour être ok avant cette date.
La 4532 est en commercial, si certains la croisent...
Moeilijk te zeggen, alles hangt af van het thalys park. Vandaag komt de 4538 terug in dienst waardoor er terug een stel meer is. De 4537 komt eind december ook terug (1e gerenoveerde thalys) Het zal er van af hangen wanneer het volgende stel voor ERTMS terug binnen moet. In alle geval worden die TGV's altijd op dezelfde roulementen ingezet en dat zijn de aanvangsritten 9306 en 9308.Ik ga op 23 december naar parijs: heen met de ochtendthalys oostende-parijs en terug met de avondthalys parijs-antwerpen. Is er veel kans dat ik een TGV heb?
Zoals in het franse bericht beschreven hangt die TGV motrice aan de 4532 en draagt dan ook dit nummer op de neus.