Hallo,
Ik zoek mooie foto's (liefst vanaf 1280x1024) van volgende gesleepte reizigerstreinen om als bureaubladachtergrond te gebruiken!
- HLE 21/27 met M4, zowel met de HLE als het HVR op kop (bordeaux en new look)
- HLE 21/27 met M5, zowel met de HLE als het HVR op kop
- HLE 21/27 met M6, zowel met de HLE als het HVR op kop
Email: nmbsdiesel[at]gmail[dot]com
Groetjes Jeroen
Foto's gezocht
Re: Foto's gezocht
Jeroen, ik heb je een pm gestuurdAnarchy schreef:Hallo,
Ik zoek mooie foto's (liefst vanaf 1280x1024) van volgende gesleepte reizigerstreinen om als bureaubladachtergrond te gebruiken!
- HLE 21/27 met M4, zowel met de HLE als het HVR op kop (bordeaux en new look)
- HLE 21/27 met M5, zowel met de HLE als het HVR op kop
- HLE 21/27 met M6, zowel met de HLE als het HVR op kop
Email: nmbsdiesel[at]gmail[dot]com
Groetjes Jeroen
Ik zal zien of ik 1 van die dingen kan verwezenlijken, enige voorkeur qua achtergrond?
Bedankt 13'erke
OMC, maakt niet uit. Ik sta ervoor open. Landelijke achtergrond lijkt me wel wat
OMC, maakt niet uit. Ik sta ervoor open. Landelijke achtergrond lijkt me wel wat

Ik ben gepensioneerd treinbestuurder en volg op dit ogenblik een cursus voor natuurgids bij het CVN . Ik moet een studie maken van een natuurgebied en als oud spoorman (eens spoorman altijd spoorman) heb ik gekozen voor de "Oude Spoorwegbedding" in Waregem . Hiervoor ben ik op zoek naar een foto van het station van Wante, Wielsbeke of Sint-Eloois-Vijve .Deze dient als illustratie voor in het boekje welke ik over mijn studie maak.Dit is geenzins commercieel daar er maar een drietal ex. van gemaakt worden en dus niet verkocht zullen worden. Dit gaat over de lijn 66A.
ferdinand.verleysen@telenet.be
ferdinand.verleysen@telenet.be