rijperiodes

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
overweg13

rijperiodes

Bericht door overweg13 »

Dag

Kent iemand toevallig de betekenis van de onderverdeling in rijperiodes A t/m ? Ik meen dat bij De Lijn ook dergelijke rijperiodes gehanteerd worden. En dan stel ik me de vraag of die volledig overeenkomen met die van de NMBS, en of dat ook de perioden zijn die gebruikt worden bij het programmeren van ARIbus, de vertrekgevers aan de overstapstations. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet

overweg13
Nekvin

Re: rijperiodes

Bericht door Nekvin »

zijn die aribussen nog in dienst? Bij ons staat die der nog wel, maar die dient tot niets meer
overweg13

Re: rijperiodes

Bericht door overweg13 »

Nekvin schreef:zijn die aribussen nog in dienst? Bij ons staat die der nog wel, maar die dient tot niets meer
Uiteraard zijn ze nog in dienst. Elke politicus die wil bewijzen dat hij iets afweet van OV valt er vroeg of laat op terug. Al heeft het in december tot 2 dagen geduurd voor alles was aangepast aan de nieuwe dienstregelingen van de NMBS. In januari veranderen nogal wat dienstregelingen van De Lijn, en dan kunnen we waarschijnlijk weer zo iets verwachten. Maar hoe zit het met de rijperiodes?
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie