Lijn 24 Aken-west Montzen

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Accelerat

Re: Lijn 24 Aken-west Montzen

Bericht door Accelerat »

Die waarschuwing van te dicht bij het spoor, is niet negatief bedoeld ofzo hoor... Gewoon ter veiligheid van jezelf, nu kun je wel gaan lopen gillen dat heel dit forum slecht is en de pik op jou heeft en jou haat etc. etc. etc. maar dat maak je er allemaal zelf van. :wink:
Wij PROBEREN enkel je te waarschuwen en ik begrijp uit je reactie's dat je niet van deze kritiek wilt horen. Nu duidelijk?
En als je hier enkel zit om reactie's uit te lokken kun je net zo goed je de moeite besparen en weggaan hier, zowel jij als wij op het forum schieten daar niets mee op. :wink:
jossparla

Bericht door jossparla »

Hoi :)
Ja ik wilde het hier dan maar bij laten, toch bedankt voor alle mensen die vrijdag en vandaag nog mijn space bezocht hebben... :D

Het waren 167 stuks :o daarvan is een handje vol die 4 pagina's vol gezeurt hebben :roll:

De link naar mijn space is verwijderd :!:

Wie wel intresse heeft in mijn foto's en filmpjes mag een kort mailtje schrijven

naar jossparla1967@hotmail.com ........... :D ...........

Deze mensen voeg ik dan toe aan mijn space en zijn van harte welkom!!!!!!!

(behalve de mensen die hier gezeurt hebben over de foto's)

Hierbij reageer ik dus niet meer op dit onderwerp !!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet Jos :D
Steven

Bericht door Steven »

beste jos het feit dat je elke opmerking als zeuren bekijkt zegt heel veel, namelijk dat je geen letter aan kritiek (hoe goed die ook bedoeld is) kan verdragen en dat je lekker uw ding blijft doen ook al heeft die eventueel negatieve gevolgen voor alle andere spotters. Zoiets noemt men meestal egoïsme.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

jossparla schreef:[quote="HLE 2302"

wel jos, jij bent nu ant lachen gelijk die zot die al die kinderen vermoord heeft
dit is echt super belachelijk,

Je moet een beetje op je woorden passen ga je me nu verglijken met een moordenaar

goede raad zeg nooit je naam als je langs 24 staat.
even zeggen dat ik niet bedoelde je te vergelijken met een moordenaar, sorry daarvoor, maar ik bedoelde gewoon het feit dat je alle tips gewoon weglacht, en dit niet zo'n goedde indruk nalaat ...
daarom moet je me ook nog niet gaan bedreigen ...

en nogmaals sorry, ik heb het fout verwoord

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

melle schreef:
poyaud schreef:
jossparla schreef: zo zie je maar weer dat die nieuwe chauffeurtjes niet veel gewend zijn tegen over de mannen die nog op de echte treinen reden :D

Hopelijk belt dan 1 van die nieuwe chauffeurtjes , eens echt de politie :x :evil:

Mooi voorbeeld hoe enkele personen het totaal verknallen voor de nog goede spotters :(
Stop met zo te zeiken, ik wil meer mooie foto's van Jossparla. Iedereen weet het nu wel hoor. En als Jossparla echt zoveel behoefte heeft om dicht bij een spoor te gaan staan, dan doet hij dat toch gewoon. Kijk zo toch eens niet neer op iemand :?

Kan iemand de link naar zijn blog even posten?
mag ik er u dan wel even op wijzen dat er dingen kunnen misgaan, en dit gevolgen kan hebben voor alle treinspotters in belgië, zoals in frankrijk, dat het verboden wordt om foto's te maken !
zo'n mensen verknallen het voor iedereen, en dat maakt me boos, en het toppunt is dat hij dan nog wel met alles lacht !

greetz 2302
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Steven schreef:beste jos het feit dat je elke opmerking als zeuren bekijkt zegt heel veel, namelijk dat je geen letter aan kritiek (hoe goed die ook bedoeld is) kan verdragen en dat je lekker uw ding blijft doen ook al heeft die eventueel negatieve gevolgen voor alle andere spotters. Zoiets noemt men meestal egoïsme.
deze boodschap van deze discussie gaat er bij hem dus duidelijk niet in, ik ga eerlijk zijn, als er iets gebeurd, vind ik dat erg voor de treinbestuurder, maar achteraf zitten de veilige spotters met de gebakken peren, dat ze niet meer mogen spotten.
ik blijf erbij, de tb's die dit forum lezen, en je ziet iemand te dicht staan, niet aarzelen van te bellen !
misschien leert hij het dan.

wat ik gewoon erg vind dat het er niet ingaat, iedereen mag al eens iets doen dat misschien niet superveilig is, maar ... als andere mensen daar kritiek op gaan hebben moet hij dat begrijpen en uit leren, en dat niet meer doen, maar het is wel duidelijk dat hij het niet begrijpt, hij lacht ons gewoon uit in ons gezicht, en dat maakt mij enorm boos !

hij zit gewoon met een treinbestuurder te lachen, wel die is het tenminste, ik zou die wel eens willen zien rijden met een zware cargo !

dat lachen blijkt alleen van geen respect, egoïsme, en vooral kinderachtigheid ! aan die lachende tekens en commentaar alleen al zou je denken dat de persoon achter de pc 12 jaar is, hij lokt gewoon kritiek uit. hij bedreigt mij dat ik mijn naam niet moet zeggen enz. wel josparla, als ik langs de lijn sta kan je mij herkennen aan de manier WAAR ik sta, ik sta namelijk op een VEILIGE plaats !
en ik denk dat ik op die manier meer mensen achter mij heb dan jij, want zo smijt je alleen uw eigen ruiten en, en als ier iets gebeurt ook die van andere.

mijn gal is bij deze gespogen, en ik hoop dat hij er uit leert.

greetz 2302
melle

Bericht door melle »

Steven schreef:beste jos het feit dat je elke opmerking als zeuren bekijkt zegt heel veel, namelijk dat je geen letter aan kritiek (hoe goed die ook bedoeld is) kan verdragen en dat je lekker uw ding blijft doen ook al heeft die eventueel negatieve gevolgen voor alle andere spotters. Zoiets noemt men meestal egoïsme.
Valt me tegen van jouw hoor, ik dacht dat jij er eens diplomatisch een streep onder zou zetten, niet dus. Zon link verwijderen doen jullie wel, maar dan zon "super belachelijk" vergelijking van Aaron met die moordenaar is dan wél correct volgens jullie. Sorry hoor, maar die post van Aaron ging er net ietsjes over.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

melle schreef:
Valt me tegen van jouw hoor, ik dacht dat jij er eens diplomatisch een streep onder zou zetten, niet dus. Zon link verwijderen doen jullie wel, maar dan zon "super belachelijk" vergelijking van Aaron met die moordenaar is dan wél correct volgens jullie. Sorry hoor, maar die post van Aaron ging er net ietsjes over.
punt 1: jos heeft de link zelf verwijderd, dat staat trouwens in zijn post
punt 2: die vergelijking werd niet bedoeld dat hij een moordenaar is ofzo, maar gewoon dat hij ons uitlacht in ons gezicht, en dat deed, doet die gast ook. je zou voor minder boos worden, je moet kijken hoe hij de mensen uitdaagt !
hoe hij doet tegen treinbestuurders ! wel die zijn het tenminste.
diplomatisch een streep zetten ?!
we hebben hem daarop gewezen dat hij te dicht bij het spoor stond, nu post hij foto's weer zo dicht, dan is dat toch miserie zoeken, en kritiek uitlokken

wie zelf nog nooit fouten gemaakt heeft mag de eerste steen werpen ...
ik had het niet zo bedoeld

greetz 2302
Sander14

Bericht door Sander14 »

Kan dit topic niet gewoon op slot? Dat is voor iedereen het beste, want de commotie loopt hoog op. Jos wil er toch niet van leren, totdat het een keer fout gaat. Wat hij vind moet ie zelf weten. Wij zeggen wat we er van vinden en daarmee klaar. Dat hij daar niet naar luisterd is zijn probleem.
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

Zoals ik het lees (als relatief nieuwkomer) is het probleem vooral dat hij het, in de ogen van velen, verbrodt voor de anderen ook.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

het lijkt mij ook best dat dit topic op slot gaat, iedereen zal er een eigen mening op hebben, en het zal zo doorgaan ... tot het op een dag fout gaat.

greetz 2302
Steven

Bericht door Steven »

melle schreef: Valt me tegen van jouw hoor, ik dacht dat jij er eens diplomatisch een streep onder zou zetten, niet dus. Zon link verwijderen doen jullie wel.

Beste melle let een beetje op en lees alles twee keer voor je uitspraken doet JOS heeft ZELF de LINK weggehaald vanwege de kritiek.
Steven

Bericht door Steven »

bij deze een slotje omdat het blijkbaar bij de juiste mensen toch niet tot het verstand wil doordringen waar het over gaat.
Gesloten