Trein in nood door procedure's te volgen in Erembodegem

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Jean

Re: Trein in nood door procedure's te volgen in Erembodegem

Bericht door Jean »

Robin schreef:bij mijn weten kunne toch TB naar elkaar bellen via de GSM-r niet?
GSM-R staat nog niet op alle krachtvoertuigen en als er al GSM-R opstaat werkt hij nog niet altijd , bovendien heeft nog maar een deel vd TB opleiding over het gebruik v die toestellen gekregen .
Jean

Bericht door Jean »

gysev schreef:Als die bestuurder zijn werk zou doen, lanceert hij een alarm op de grond-treinverbinding. Dan stoppen alle treinen in de regio en heeft hij direct TC aan de lijn.
Ehm , alle treinen die voorzien zijn ve (correct werkende) radio (die aanstaat op het correcte radiokanaal voor die lijn bij de klassiek RGT )
gysev

Bericht door gysev »

Jean schreef:
gysev schreef:Als die bestuurder zijn werk zou doen, lanceert hij een alarm op de grond-treinverbinding. Dan stoppen alle treinen in de regio en heeft hij direct TC aan de lijn.
Ehm , alle treinen die voorzien zijn ve (correct werkende) radio (die aanstaat op het correcte radiokanaal voor die lijn bij de klassiek RGT )
Steeds het juiste kanaal van de RGT inloggen is tot nader order verplicht voor zover ik weet.
Speedy

Bericht door Speedy »

Jean schreef:
Robin schreef:bij mijn weten kunne toch TB naar elkaar bellen via de GSM-r niet?
GSM-R staat nog niet op alle krachtvoertuigen en als er al GSM-R opstaat werkt hij nog niet altijd , bovendien heeft nog maar een deel vd TB opleiding over het gebruik v die toestellen gekregen .
Is daar dan opleiding voor voorzien ?

Dat 'naar elkaar bellen' is nog toekomstmuziek...voor't moment zijn we met die gsm-r eigenlijk nauwlijks bereikbaar...
Stevie Wonder

Bericht door Stevie Wonder »

Een papier met wat uitleg hebben we gehad maar van een degelijke opleiding heb ik nog niets gemerkt.
Speedy

Bericht door Speedy »

Stevie Wonder schreef:Een papier met wat uitleg hebben we gehad maar van een degelijke opleiding heb ik nog niets gemerkt.
De mannen v Hasselt & Brugge zijn ondertussen 'ervaringsdeskundig' hé :lol:
Ik gebruik die GSM-R wel veel om naar permanentie/verdeler/blokpost te bellen.
Stevie Wonder

Bericht door Stevie Wonder »

Ik doe dit ook maar heb het zelf moeten uitzoeken, buiten een handleiding heb ik er voor de rest geen opleiding van gehad.
dentheo

Bericht door dentheo »

Stevie Wonder schreef:Ik doe dit ook maar heb het zelf moeten uitzoeken, buiten een handleiding heb ik er voor de rest geen opleiding van gehad.
Ik voor mijn GSM ook niet....
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie