Pagina 68 van 124
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 02 nov 2010, 20:37
door Steven
al eens gedacht dat de niet zichtbare slijtage soms meer roept om renovatie dan de slijtage die wel zichtbaar is. Daarom dat je dus op KM moet afgaan en niet op wat je ziet, want meestal is dat wat je niet ziet het gevaarlijkste.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 nov 2010, 12:01
door Terminus
Volgens mij staat er momenteel een nieuwe gemoderniseerde break vertrekkensklaar in de werkplaats van Mechelen. (Je kan hem van op straat zien staan)
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 nov 2010, 12:33
door 260689
welke nr heeft die?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 nov 2010, 13:35
door Dieselfreak
Misschien 391? Een paar maanden geleden zei Robin dat die de volgende gemoderniseerde wordt. Hij heeft twee pagina's terug een foto van de 391 in de werkplaats geplaatst.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 nov 2010, 18:20
door Robin
Dieselfreak schreef:Misschien 391? Een paar maanden geleden zei Robin dat die de volgende gemoderniseerde wordt. Hij heeft twee pagina's terug een foto van de 391 in de werkplaats geplaatst.
Zal maandag eens kijkje nemen dewelke het is

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 nov 2010, 23:50
door treop
denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 nov 2010, 03:16
door Steven
treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
de 380 was al klaar net als de 308 en 378.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 nov 2010, 09:41
door Robin
Steven schreef:treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
de 380 was al klaar net als de 308 en 378.
soms durven ze nog wel terug te komen hoor steven

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 nov 2010, 09:43
door treop
Steven schreef:treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
de 380 was al klaar net als de 308 en 378.
ik weet wel dat die al buiten zijn maar sinds vorige week staat de 380 binnen met een mechanisch probleem. en de 391 stond vrijdagavond nog in de werf toen ik naar huis ging.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 nov 2010, 11:20
door Steven
dan was uw antwoord misleidend, het ging hem in de vraag echt wel om welke de volgende gemoderniseerde ging zijn namelijk.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 nov 2010, 15:42
door Shrek
treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
Ik heb verleden vrijdag (5-11) nog in de 380 gezeten op de IC Antwerpen-Leuven. Die staat dus niet meer in Mechelen

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 nov 2010, 21:01
door treop
Steven schreef:dan was uw antwoord misleidend, het ging hem in de vraag echt wel om welke de volgende gemoderniseerde ging zijn namelijk.
ah
kan wel zijn da 380 al weg is want die stond idd vrijdagmiddag buiten. 391 stond wel nog binnen savonds.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 08 nov 2010, 12:43
door Terminus
Ik heb de nummer niet gezien, maar er stond zo'n open deel van een goederentrein meteen voor (sorry, ben geen specialist in goederentreinen) + zag er volledig in orde uit qua livrei. Daarom dat ik dus vermoed dat het om een nieuwe gemoderniseerde gaat. 391 dan waarschijnlijk.
Daarna 313? Zijn er intussen al andere stellen voor modernisering in de werkplaats aangekomen?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 08 nov 2010, 13:57
door msts.be
treop schreef:kan wel zijn da 380 al weg is want die stond idd vrijdagmiddag buiten. 391 stond wel nog binnen savonds.
380 is terug buiten, reed vandaag rond 13u10 op L27 in Vilvoorde een testrit.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 08 nov 2010, 18:59
door treop
msts.be schreef:treop schreef:kan wel zijn da 380 al weg is want die stond idd vrijdagmiddag buiten. 391 stond wel nog binnen savonds.
380 is terug buiten, reed vandaag rond 13u10 op L27 in Vilvoorde een testrit.
380 stond deze voormiddag inderdaad buiten in de CW "onder den draad". deze namiddag benk niemeer gaan kijken. 391 stond nog binnen, en denk nie dat ij heel binnenkort zal buiten gaan voor proeven...