Pagina 69 van 187

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 10:10
door ostbahnhof
Delanopro schreef:Vandaag staat er weeral een artikel over de fyra in de krant link hln.
"Den Haag onderzoekt alternatief voor Fyra"
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... Fyra.dhtml
Stel je voor dat hier SBB of ÖBB gaat rijden tussen AMS en BRU, via Den Haag Hollands Spoor, dat zou wat zijn ;-) even dromen mag ;-)
grts
o

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 10:35
door 260689
De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven over de ongeziene stroom van reizigers tussen Roosendaal en Antwerpen met jawel 2 afgeladen 800. Ze denken eraan om niet meer te rijden als er geen oplossing word gegeven voor iedereen zijn veiligheid (deuren van 800 zijn ook niet de meest betrouwbare). Hier gaan duidelijk nog vodden van komen.

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 10:49
door kika
260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven
Dat klinkt indrukwekkend, maar wat is een D43? Edit: Aha, gevonden: aanvraag extra materieel. Maar wat gebeurd er met de ingevulde papiertjes? Of hoort deze vraag thuis in het topic over L12?

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 10:57
door 260689
kika schreef:
260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven
Dat klinkt indrukwekkend, maar wat is een D43? Edit: Aha, gevonden: aanvraag extra materieel. Maar wat gebeurd er met de ingevulde papiertjes? Of hoort deze vraag thuis in het topic over L12?
Een D43 kan je bezien als een interne klachtenbrief.

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 11:05
door Retard
260689 schreef:De collega's treinbegeleiders van depot Essen zijn hopen D43's aan het schrijven over de ongeziene stroom van reizigers tussen Roosendaal en Antwerpen met jawel 2 afgeladen 800. Ze denken eraan om niet meer te rijden als er geen oplossing word gegeven voor iedereen zijn veiligheid (deuren van 800 zijn ook niet de meest betrouwbare). Hier gaan duidelijk nog vodden van komen.
Kan men met dat er meer Desiro's komen, er gewoon geen Rode Klassiekskes extra aanhangen?

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 11:12
door Stijn82
of een combo HLE11 - I10 - HLE11 voor een pendel Antwerpen-Roosendaal. ;)

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 11:24
door Retard
Inderdaad, mogelijkheden te over :D

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 11:30
door Steve
Stijn82 schreef:of een combo HLE11 - I10 - HLE11 voor een pendel Antwerpen-Roosendaal. ;)
En dan nog, als het maar voor Roosendaal is, is die HLE 11 niet eens per se nodig.

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 11:35
door ostbahnhof
haal gewoon de M2's en K-reeks van stal met wat 59, 55 en bolle neuzen en laat die maar racen tussen Roosendaal en Antwerpen, t zal snel opgelost zijn. ;-) (sorry, weer even aan't dromen)

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 11:37
door Stijn82
MIVB-reiziger schreef:
Stijn82 schreef:of een combo HLE11 - I10 - HLE11 voor een pendel Antwerpen-Roosendaal. ;)
En dan nog, als het maar voor Roosendaal is, is die HLE 11 niet eens per se nodig.
ja, maar zoveel andere locs mogen er ook weer niet in nederland rijden (de 13 wel, maar de 18 niet, en de 21/27 vermoedelijk ook niet?), en de 11'en staan nu toch maar te niksen.

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 11:54
door Boris
Welke treinstellen en/of locomotieven mogen tot Roosendaal?
Vanaf Roosendaal kunnen de passagiers naar verschillende bestemmingen. Dus een IC tot Roosendaal en er is al veel leed geleden. :)

De Fyra kan dan blijven voor mensen die een avontuurtje willen beleven tot en in Amsterdam :wink:

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 12:05
door Steven
Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 12:16
door Retard
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 12:25
door Steve
Retard schreef:
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?
Die discussie is hier al héél vaak gevoerd, de M6 is het grootste struikelblok (maar lang niet het enige).

Re: Fyra.

Geplaatst: 13 dec 2012, 12:32
door carlos
Retard schreef:
Steven schreef:Blijven dromen mensen, er is om te beginnen al geen personeel op overschot om die extra diensten te verzekeren naar Roosendaal.
Kan men dan de IC N niet (om de twee uur?) laten doorrijden naar Roosendaal? En als de HLE 18 niet geholomogeerd is, kan men er toch één van die 'overbodige' HLE 27 aanhangen.?

gewoon elk uur IC N laten doorrijden tot in Den Haag (verder mag ook)

materieel:
HLE11 met M5 ( als de politici echt willen dan is homologatie M5 maar een detail...)