En dan zal allles 100% perfect lopen mss? Elk zijn mening privaat of openbaar, maar dat is ook wel weer een beetje zeer kort door de bocht zeker?ferry schreef:Er blijft maar één oplossing over: privatiseren en gans die syndicale boel zijn C4

En dan zal allles 100% perfect lopen mss? Elk zijn mening privaat of openbaar, maar dat is ook wel weer een beetje zeer kort door de bocht zeker?ferry schreef:Er blijft maar één oplossing over: privatiseren en gans die syndicale boel zijn C4
Zeer kort door de bocht zelfs. Het is niet omdat het privé is dat het oke is, het omgekeerde is ook al niet waar. Je moet gewoon de juiste personen op de juiste plaats hebben en misschien bepaalde zaken minder vast leggen in regels, want een teveel aan regels en diensten zorgen gewoon voor stroefheid van de zaak.Rétro schreef:En dan zal allles 100% perfect lopen mss? Elk zijn mening privaat of openbaar, maar dat is ook wel weer een beetje zeer kort door de bocht zeker?ferry schreef:Er blijft maar één oplossing over: privatiseren en gans die syndicale boel zijn C4
Hoe ga je dat regelen als we nog niets een competente politiekers hebben die de zaken wat kunnen regelen in dit klein landje.Klassiekje schreef:Zo'n 'basisbehoefte' als openbaar vervoer moet gewoon onder de overheid vallen, 1 bedrijf, maar dan wel met competente mensen in het bestuur.
Buitenlanders halenSteven schreef:Hoe ga je dat regelen als we nog niets een competente politiekers hebben die de zaken wat kunnen regelen in dit klein landje.Klassiekje schreef:Zo'n 'basisbehoefte' als openbaar vervoer moet gewoon onder de overheid vallen, 1 bedrijf, maar dan wel met competente mensen in het bestuur.
Op 6 oktober 2008 reden hier in Noord-West-Vlaanderen bijna al de treinen en de boel werd niet stilgelegd.groentje schreef:@Jean: er zullen inderdaad wel wat plantrekkers aanwezig zijn, maar er zullen ook vrijwilligers zijn om zo'n dienst te rijden. Zo zijn er ooit nog in het verleden tijdens een staking pendeltreintjes geweest tussen Ieper en Kortrijk, als ik me goed herinner. Tenminste, tot de directie erachter kwam, en de boel alsnog werd stilgelegd...
Goed idee, vermits de politiekers de handleiding niet in het voordeel van Franse multinationals schrijven (ik kijk vooral naar Keolis en Veolia).Klassiekje schreef:Buitenlanders halenSteven schreef:Hoe ga je dat regelen als we nog niets een competente politiekers hebben die de zaken wat kunnen regelen in dit klein landje.Klassiekje schreef:Zo'n 'basisbehoefte' als openbaar vervoer moet gewoon onder de overheid vallen, 1 bedrijf, maar dan wel met competente mensen in het bestuur.
Hasselt - Tongeren jaRetard schreef:De 1520 moet blijkbaar gereden hebben:
http://www.railtime.be/website/ShowTrai ... 0-60&stn=1
We hebben ook de Leuvense stoof aan de kant geschoven. Hoezeer die in mijn jonge jaren ook voor comfort gezorgd heeft - zalig met de voeten op het onderste deel met een boek van Puk en Muk of later Karl May - we hebben ze moeiteloos vervangen door centrale verwarming, en ik heb me dat nog nooit beklaagd. Het is niet omdat iets in het verleden zijn voordelen bewezen heeft, dat het niet vervangen kan worden door iets wat veel beter is.Mechanik schreef:aan de oproeper om de vakbonden af te schaffen, schaffen we dan maar ineens ALLE SOCIALE VERWORVENHEDEN dan maar af ? ...
maar ALLES dan he ? ....