Pagina 8 van 9
					
				
				Geplaatst: 12 okt 2006, 22:42
				door Trainspotterke
				Vandaag hebben ze de twee beschadigde M6-rijtuigen wat verplaatst in de bundel! 

  Ze staan nu niet meer achter het gebouw "Brugge 900 meter", ter hoogte van de aansluiting naar Bombardier, maar iets dichter naar het reizigersstation op, ter hoogte van het inrijsein van L50a! 
 
Ik ben vrij zeker dat het om de beschadigde exemplaren gaat, want op de zijkant waren er meerdere krassen te zien! 
 
Btw, op het aansluitspoor van Bombardier stond er ook een gloednieuw M-rijtuig klaar om geleverd te worden!
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 okt 2006, 18:03
				door NV
				Btw, op het aansluitspoor van Bombardier stond er ook een gloednieuw M-rijtuig klaar om geleverd te worden!
Idd  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 okt 2006, 00:12
				door Bart
				Mechanik schreef:Mechanik schreef:Mechanik schreef:
 
gij, gij moest op de seinen letten , zekers daar in FR  

 
Eigenlijk heb je gelijk 

 .
Ik had wel één voordeel, ik was met een MS96 onderweg, en die registreerd het wel dat ge ne groene hebt gekregen. Dus daar kon al minder discussie rond ontstaan 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 jan 2007, 22:21
				door 't Seinerke
				Deze nacht 13 op 14 vertrekken de M6'en eindelijk richting de centrale werkplaats in Mechelen.  Ter info, het ongeval gebeurde op 15/09/06, reken & tel...
E 16019, Brugge - Muizen-Goederen.
Voorzien vertrek 23.45H
Voorziene aankomst 05.35H  
  
 
HLE 2318 + 2 gehavende M6'en + 2 I11'en.
Max. 20km/h in de doorgaande hoofdsporen,
max. 05km/h in de wissels.
Enjoy the ride TB ! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 jan 2007, 22:22
				door nicken
				't Seinerke schreef:Deze nacht 13 op 14 vertrekken de M6'en eindelijk richting de centrale werkplaats in Mechelen.  Ter info, het ongeval gebeurde op 15/09/06, reken & tel...
E 16019, Brugge - Muizen-Goederen.
Voorzien vertrek 23.45H
Voorziene aankomst 05.35H  
  
 
HLE 2318 + 2 gehavende M6'en + 2 I11'en.
Max. 20km/h in de doorgaande hoofdsporen,
max. 05km/h in de wissels.
Enjoy the ride TB ! 

 
Nu pas  

  Ja dadde 
ze moesten wachten op de centjes van de vezekeringen zeker,of wachten of ze genoeg winst hadden gemaakt om ze te kunnen herstelen,kzal d'r nie ver naast slaan denk ik  
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 jan 2007, 22:25
				door Beesty
				Ofwel wachten tot ze het spoorwegennet eens een ganse nacht vrij hadden om ter plekke te raken zonder grote chaos te creeren  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 jan 2007, 22:26
				door 260689
				amai ma welk machien gaan ze da rijden en dan nog op L50A 
mja snachts ist minste verkeer dusja waarom ook niet he
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 jan 2007, 22:26
				door nicken
				Beesty schreef:Ofwel wachten tot ze het spoorwegennet eens een ganse nacht vrij hadden om ter plekke te raken zonder grote chaos te creeren  

 
Neem het van mij aan,dit geeft met centen te maken  
 
veel opbrengen,en heel weinig investeren
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 jan 2007, 22:53
				door 't Seinerke
				En de M6'kes waren al serieus aan het roesten ! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 jan 2007, 23:01
				door nicken
				't Seinerke schreef:En de M6'kes waren al serieus aan het roesten ! 

 
Tja  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 14 jan 2007, 23:37
				door Trainspotterke
				Ik had vorige week al gemerkt dat ze niet langer meer op een kopspoor in de bundel stonden en dat er twee I11-rijtuigen aan geplakt waren! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 14 jan 2007, 23:54
				door 't Seinerke
				Goh,
ze hebben ze - die M6'kes -  al "overal" in Brugge-Vorming wel eens gezet.  Stonden ze eerst in bundel B, dan naar bundel A, dan terug bundel B, dan eens naar Bombardier, terug bundel A, djeezes... 
 
Blij dat we er vanaf zijn ! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 jan 2007, 01:54
				door nicken
				't Seinerke schreef:Goh,
ze hebben ze - die M6'kes -  al "overal" in Brugge-Vorming wel eens gezet.  Stonden ze eerst in bundel B, dan naar bundel A, dan terug bundel B, dan eens naar Bombardier, terug bundel A, djeezes... 
 
Blij dat we er vanaf zijn ! 

 
Leuk zeg  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 jan 2007, 21:24
				door Trainspotterke
				't Seinerke schreef:Goh,
ze hebben ze - die M6'kes -  al "overal" in Brugge-Vorming wel eens gezet.  Stonden ze eerst in bundel B, dan naar bundel A, dan terug bundel B, dan eens naar Bombardier, terug bundel A, djeezes... 
 
Blij dat we er vanaf zijn ! 

 
Ja, nu je het zegt, heb die ook al overal zien staan! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 jan 2007, 21:54
				door Stijn D.C.
				zijn die 2 I11ven ook kapot ofzo?
Of is dat voor de remmen (kan zijn dat de remmen van M6 afgezonderd zijn, ik weet niet hoe ze zo een wrakvervoer regelen).