En ik altijd maar denken dat bij de NMBS het belang van de reiziger primeerde...profke schreef:nu kijk je uit de ogen van de reiziger.. hoe zit het met de ogen van de nmbs?

En ik altijd maar denken dat bij de NMBS het belang van de reiziger primeerde...profke schreef:nu kijk je uit de ogen van de reiziger.. hoe zit het met de ogen van de nmbs?
Op de tickets staat bestemming : "Zone Brussel".groentje schreef:Overstapvrij is ook wat waard, daar zullen wel wat reizigers een iets langere reistijd voor over hebben. En was het niet zo dat alleen maar reizigers met bestemming Brussel zelf ("Brussel-Centraal"), dus niet de doorgaande reizigers, recht hadden op een MIVB-ticketje?
Op twitter of Facebook aan de NMBS melden. Dat helpt meestal vrij snel bij dit soort dingen.Portbou schreef:Goed bezig communicatiedienst van de NMBS... (of is het Infrabel ?)
Kan iemand hen wakker maken en melden dat de werken aan de NZV ondertussen voorbij zijn ?
Ik heb twitter noch facebook dus als iemand zich geroepen voelt ?rvdborgt schreef:Op twitter of Facebook aan de NMBS melden. Dat helpt meestal vrij snel bij dit soort dingen.