Pagina 8 van 13

Geplaatst: 15 jun 2007, 19:57
door Stijn D.C.
Steven schreef:het platzetten van een 13 is geen enkel probleem het in dienst zetten ook niet, het neemt enkel meer tijd als je elke keer een loc op voertuig zet en nadien weer in dienst.
Ik was eens mee met een 13 en toen waren er juist problemen, zal juist lastige loc geweest zijn :lol:

Geplaatst: 19 jun 2007, 18:19
door Joris
Hallo,
De samenstelling sinds vandaag:
1x MS96
1x 13+I11
2x 21/27+M6+21/27
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 19 jun 2007, 18:54
door 260689
met andere woorden er is een stam M6 rijtuigen bijgekomen maar de 13 is eraf gehaald en vervangen door 21/27?

Geplaatst: 19 jun 2007, 19:32
door willem
Ik heb de 1836 gezien vandaag en die bestond uit 1(!) MS96

Geplaatst: 19 jun 2007, 22:12
door Joris
Hallo,
260689 schreef:met andere woorden er is een stam M6 rijtuigen bijgekomen maar de 13 is eraf gehaald en vervangen door 21/27?
Stimmt, helemaal juist, helaas we zijn dus de 13 blijkbaar kwijt...
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 19 jun 2007, 22:17
door 260689
gelukkig heb ik er nog een filmpje van bij vertrek in oostende

Geplaatst: 20 jun 2007, 07:29
door Bibke
260689 schreef:gelukkig heb ik er nog een filmpje van bij vertrek in oostende
Waar is de link? :lol:

Geplaatst: 20 jun 2007, 09:40
door 260689
Bibke schreef:
260689 schreef:gelukkig heb ik er nog een filmpje van bij vertrek in oostende
Waar is de link? :lol:
moet het er nog opzetten zal dit vanmiddag doen zit nu inde les (examens zijn al 3 jaar afgeschaft dus ik heb les tot morgen)

Geplaatst: 20 jun 2007, 12:09
door Bart
willem schreef:Ik heb de 1836 gezien vandaag en die bestond uit 1(!) MS96
Klopt. Die trein is s'ochtends vertrokken met 2ms96 ipv 3, wegens tractie problemen. En onderweg is dan de airco uitgevallen van het 2de stelletje.
De temperatuur was in dat treinstel zo hoog opgelopen dat ze besloten hebben om het er in Oostende af te halen.
s'avonds hebben ze dan in Oostende er weer een extra stelletje aangekoppeld.

Geplaatst: 20 jun 2007, 16:04
door Pieter
Ik ben gisterenmorgen in antwerpen vertrokken, en ik zat in het 1e rijtuig. De trein vertrok maar niet, en toen kwamen ze ons zeggen dat we in een ander rijtuig moesten gaan zitten. Alé, zitten. Ik heb kunnen rechtstaan van Antwerpen tot in Oostende...

Geplaatst: 20 jun 2007, 20:11
door Accelerat
Zoals ik het nu begrijp, zijn er dus nog bijna geen I11'en vanaf gehaald?

Geplaatst: 20 jun 2007, 21:14
door 260689
voor de mensen die het willen zien

http://www.youtube.com/watch?v=Udz2oEMwMNg&playnext=1#

1342 met 7M6 rijtuigen en 1349

Geplaatst: 21 jun 2007, 00:25
door Steven
sncf-sncb schreef:Zoals ik het nu begrijp, zijn er dus nog bijna geen I11'en vanaf gehaald?
zoals jij het verkeerd verstaat dus, er zijn nu enkel ms 96 en m6 in dienst op die relatie

Geplaatst: 21 jun 2007, 07:00
door 260689
Steven schreef:
sncf-sncb schreef:Zoals ik het nu begrijp, zijn er dus nog bijna geen I11'en vanaf gehaald?
zoals jij het verkeerd verstaat dus, er zijn nu enkel ms 96 en m6 in dienst op die relatie
I11 met 13 zit er ook tussen we krijgen een mix van 3 materiaal type's.

Geplaatst: 21 jun 2007, 12:28
door Wover
Dus gewoon juist hetzelfde als een maand geleden?