Post uw desktop.
jongen, ge moet mij da allemaal ni vertellen, op school plagen ze ons 4.5uur per week met linux dus ik weet wel waarover ik spreek.nicken schreef:Ik koop die dingen nooit meer,en vele informaticie zullen er hun centen niet aan geven,en als ze het dan toch hebben,komt het van hunne baas.Wover schreef:"den bill" is al lang de baas niet meer bij microsoft, hij ging het rustiger aan doen om meer te werken aan zijn goede doelen. Ik weet niet of ge't beseft, maar die mens is de rijkste mens ter wereld (of toch top 3) en die geeft driekwart van zijn vermogen weg aan goeie doelen.nicken schreef: d'n bill z'n grote tijd is een stukje seriues aan he weggaan
Dus blijf maar braaf Windows en Office kopen
Vergeet niet Dat microsof nog maar net veroordeeld is geweest is door de belgische staat,omdat meneer bill het ODF -standaard niet wou.Hij geeft daar zijn eigen .DOC voor (zie je veel bij bestanden van bijvb. word)
Dus hij bepaalt met wie u zou communiceren,nee dat spel gaat niet door,en ook de belgische staat vondt dat ook,dus nu mogen ze afdokken aan belgie
Het is ten alle tijden een eigen keuze met welke besturingsysteem je wil werken op je pc,ik heb er mijn centen niet meer voor over,en ben daarom op open source overgestapt(ook omdat ik daar meer intrese in heb dan in producten van microsoft,ik download legaal linux en officepakket.Doch zijn er nog steeds mensen die legale boel op hun pc staan hebben,ik schat dat ook hier mensen met illegaal merchandise bezig is.Maar er zijn gratis,legale alternatieven
Ook kan je linux aankopen (een distro) koste u ergens rond de 50 € suse bijvbeeld
Maar ik weet dat er serieuse projecten lopen bij de staat,gans de boel van justitie draait al op linux en openoffice,de rest volgt
en da zal bij NMBS nie anders zijn,ik denk dat vele bedienden de komende jaren zullen leren jodelen,Ik sta er al vast achter
Ik zeg niet dat opensource slecht is, ik zeg alleen dat het NOOIT voor desktop gebruikers voldoende zal zijn. Over servers heb ik niets gezegd, maar daar heb je dan weer solaris voor

Hallo,
In Linux zit inderdaad toekomst, en zekers als Windows Vista en Office 2007 echt zo slecht is als ik hoor...
Groeten,
Joris De Mol
Ubuntu (en Kubuntu, Xubuntu, Christianubuntu en Edubuntu) zijn volledig gratis, en die zenden zelfs een hele doos cd's gratis als je dat aanvraagt!nicken schreef:Maar er zijn gratis,legale alternatieven
Ook kan je linux aankopen (een distro) koste u ergens rond de 50 € suse bijvbeeld
In Linux zit inderdaad toekomst, en zekers als Windows Vista en Office 2007 echt zo slecht is als ik hoor...
Groeten,
Joris De Mol
Dat heb je dan verkeerd gehoord, want ze zijn allebei een hele vooruitgang op Windows XP / Office 2003 
Ik wil niet degene zijn die MS hier tot de dood gaat verdedigen, maar de waarheid moet gezegd worden, het is echt wel beter...
Argumenten dat het te "zwaar" is voor de meeste PC's is zever vind ik, de zware systeemeisen zijn nodig voor de prachtige omgeving waarin je mag werken...

Ik wil niet degene zijn die MS hier tot de dood gaat verdedigen, maar de waarheid moet gezegd worden, het is echt wel beter...
Argumenten dat het te "zwaar" is voor de meeste PC's is zever vind ik, de zware systeemeisen zijn nodig voor de prachtige omgeving waarin je mag werken...
Hallo,
(je zou bvb voor iets in het vet te zetten doorheen 7 tekstkaders moeten...)
Mabon, tot zover dit pc tussendoortje.
Groeten,
Joris De Mol
Ik weet dat wel van m'n leerkracht Linux, en die is een beetje anti-Windows, dusja, het is mogelijk dat die enkel oog heeft voor de negatieve dingen...Wover schreef:Dat heb je dan verkeerd gehoord, want ze zijn allebei een hele vooruitgang op Windows XP / Office 2003
(je zou bvb voor iets in het vet te zetten doorheen 7 tekstkaders moeten...)
Mabon, tot zover dit pc tussendoortje.
Groeten,
Joris De Mol
Oké, ik denk dat we best terug naar de "wallpapers" gaan, post je desktop zou natuurlijk in deze context wel kloppen.
Ik heb natuurlijk Vista & O12 getest, maar ik moet zeggen dat het op mijn C2D 6400 met 2Gb ram zelfs maar "gewoon" draaide, dat spel is niet content met een hi-end pc, dat zal het probleem worden bij de lancering van de producten. Linux is voor mij geen optie wegens adobe/macromedia producten die niet werken (én games
). Als ben ik wel een Open Source fan met FF, TB, PHP, MySQL enz.
Alé bon
Nu terug screenshots !
Zelf het goede voorbeeld tonen:
Ik heb natuurlijk Vista & O12 getest, maar ik moet zeggen dat het op mijn C2D 6400 met 2Gb ram zelfs maar "gewoon" draaide, dat spel is niet content met een hi-end pc, dat zal het probleem worden bij de lancering van de producten. Linux is voor mij geen optie wegens adobe/macromedia producten die niet werken (én games

Alé bon
Nu terug screenshots !
Zelf het goede voorbeeld tonen:
- Bijlagen
-
- desktop.jpg (88.26 KiB) 3978 keer bekeken
...klinkt tof! Maar niet alleen deze zwammen hoor!! Het bos biedt zoveeeel mogelijkheden!TBbart schreef:Weet je hoe het komt dat die vliegezwammen met kabouters gecombineerd worden? Sommige stammen eten dat op en dan komen ze in een halucinatie en zien ze kleine mensjes... kabouters.
Opgelet die paddestoel is giftig dus probeer dat niet hé