Neubaulocs

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Taurus

Bericht door Taurus »

Die foto kan nooit van de stuurpost van de BR 246 zijn, kijk maar naar de voorruit. De BR 246 heeft een gedeelde voorruit net als de andere TRAXX varianten. Volgens mij is dit de stuurpost van de Vossloh Euro4000.
Steven

Bericht door Steven »

Taurus schreef:Die foto kan nooit van de stuurpost van de BR 246 zijn, kijk maar naar de voorruit. De BR 246 heeft een gedeelde voorruit net als de andere TRAXX varianten. Volgens mij is dit de stuurpost van de Vossloh Euro4000.
ik zie toch een middensteun tussen twee ramen op die stuurpostfoto :-)
msts.be

Bericht door msts.be »

Inderdaad , een beetje te snel in paniek geschoten want dit is inderdaad de stuurpost van de Euro4000.. Sorry , nu zie ik het ook dat op de boordcomputer "Electromotive" staat , van EMD dus die zeker aan de Euro 4000 bijgedragen hebben ..
msts.be

Bericht door msts.be »

ziemon schreef:de Italianen slaan een heel klein beetje terug.... de E403 001:

40 stuks zal Ansaldo bouwen van deze 3-systeem loks (15kV, 25kV, 3kV), eens kijken of ze binnen binnen een redelijke termijn betrouwbaar zijn!
Simon , weet jij nog iets meer over deze locs ? De 403 001 en 403 002 zijn aan het testen , dat wel , maar een aantal onderdelen zijn gedemonteerd (vandalisme , een plaag in Italië !! :( ) ?

Wat gaat er nu nog feitelijk van deze locs worden want er komt niet erg veel schot in ? Ik ben benieuwd .. Foto's hier :
http://www.trenomania.org/fotogallery/t ... album=1108

[off-topic]Voor wie het afvraagt , onderaan in mijn signature staat een E403 , de eerste loc .. zelf aangepast van het tekeningetje voor de Traffic Screensaver , deze E403 zal ik eveneens binnenkort op de Traffic site releasen..[/off-topic]
Beesty

Bericht door Beesty »

Schitterend zo ne neus. Precies "le nouveau 16 est arrivé" :D
ziemon

Bericht door ziemon »

weet er niet zo bijzonder meer over, maar een jaar of wat test periode is toch niet zo vreemd, zeker niet in Italie. De bouw van de machines en de uiteindelijke specificaties hebben wel al heel lang op zich laten wachten, vandaar dat het al zo lang lijkt te duren. De missende onderdelen die ik zo kan ontdekken zijn de sideskirts aan de voorzijde van de 002 toch, die kunnen wel eens verwijderd zijn voor testdoeleinden, of de lok moet nog aangepast worden in de fabriek (de 002 is namelijk spikslinternieuw zie ik aan de foto's, dus er is wel degelijk ontwikkeling). zie je ook wel bij andere nieuwe machines, zitten in de weg voor de extra bekabeling.

zelf verwacht ik in de nabije toekomst niet zoveel, de serie zal wel gebouwd worden, maar veel meer machines.... ze zijn waarschijnlijk een stuk duurder dan de standaard platforms zoals men die nu Bombardier in Vado Ligure kan bouwen... Het hangt of valt natuurlijk ook met het wel of niet succesvol afgeven van toelatingen voor het buitenland van de E403 en de wil om Ansaldo te ondersteunen als onafhankelijke locomotiefbouwer. Het getouwtrek met de 1216 (welke nu schijnbaar vanaf mei echt Italie in zal mogen....) speelt natuurlijk ook nog.
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Weet er iemand wat deze loc in Trier doet? Afbeelding Komt van Railfaneurope.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
13'erke

Bericht door 13'erke »

Testritten gedaan in Luxemburg (onder 25kV), het is namelijk hetzelfde type als de 1216 van de obb
zie http://www.rail.lu ->news 2007
5941

Bericht door 5941 »

dit is een slovaakse taurus

Mvg hans
Elgar

Bericht door Elgar »

5941 schreef:dit is een slovaakse taurus

Mvg hans
Zou hij niet van Slovenië zijn? :wink:
5941

Bericht door 5941 »

ziemon

Bericht door ziemon »

dat was hij dus dan nog net. de lok komt recht uit de fabriek en alvorens geleverd te worden, is men naar luxembourg gereden. inmiddels rijdt de lok al voor de slovenen idd
Laatst gewijzigd door ziemon op 25 apr 2007, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
wimpiespoor

Bericht door wimpiespoor »

ziemon schreef:dat was hij dus dan nog net. de lok komt recht uit de fabriek en alvorens geleverd te worden, is men naar luxembourg gereden. inmiddels rijdt de lok al voor de slovaken idd
Sorry, ziemon: slovenen (de inwoners van het meest westelijk deel van het voormalige joegoslavië; slowaken wonen in het oostelijk deel van het voormalige tjechoslowakije).
groet, en m'n complimenten voor je mooie website!
Wim
SteC

Bericht door SteC »

Jammer dat blijkbaar nogal wat bedrijven hun locs in het rood schilderen de laatste tijd, ze kunnen toch wel wat beter verzinnen.
Steven

Bericht door Steven »

wat is er zo slecht aan een rode loc?
Plaats reactie