Pagina 8 van 11
Geplaatst: 05 nov 2006, 19:26
door Taurus
Die foto kan nooit van de stuurpost van de BR 246 zijn, kijk maar naar de voorruit. De BR 246 heeft een gedeelde voorruit net als de andere TRAXX varianten. Volgens mij is dit de stuurpost van de Vossloh Euro4000.
Geplaatst: 05 nov 2006, 19:32
door Steven
Taurus schreef:Die foto kan nooit van de stuurpost van de BR 246 zijn, kijk maar naar de voorruit. De BR 246 heeft een gedeelde voorruit net als de andere TRAXX varianten. Volgens mij is dit de stuurpost van de Vossloh Euro4000.
ik zie toch een middensteun tussen twee ramen op die stuurpostfoto

Geplaatst: 05 nov 2006, 22:21
door msts.be
Inderdaad , een beetje te snel in paniek geschoten want dit is inderdaad de stuurpost van de Euro4000.. Sorry , nu zie ik het ook dat op de boordcomputer "Electromotive" staat , van EMD dus die zeker aan de Euro 4000 bijgedragen hebben ..
Geplaatst: 03 apr 2007, 12:36
door msts.be
ziemon schreef:de Italianen slaan een heel klein beetje terug.... de E403 001:
40 stuks zal Ansaldo bouwen van deze 3-systeem loks (15kV, 25kV, 3kV), eens kijken of ze binnen binnen een redelijke termijn betrouwbaar zijn!
Simon , weet jij nog iets meer over deze locs ? De 403 001 en 403 002 zijn aan het testen , dat wel , maar een aantal onderdelen zijn gedemonteerd (vandalisme , een plaag in Italië !!

) ?
Wat gaat er nu nog feitelijk van deze locs worden want er komt niet erg veel schot in ? Ik ben benieuwd .. Foto's hier :
http://www.trenomania.org/fotogallery/t ... album=1108
[off-topic]Voor wie het afvraagt , onderaan in mijn signature staat een E403 , de eerste loc .. zelf aangepast van het tekeningetje voor de Traffic Screensaver , deze E403 zal ik eveneens binnenkort op de Traffic site releasen..[/off-topic]
Geplaatst: 03 apr 2007, 13:32
door Beesty
Schitterend zo ne neus. Precies "le nouveau 16 est arrivé"

Geplaatst: 10 apr 2007, 13:35
door ziemon
weet er niet zo bijzonder meer over, maar een jaar of wat test periode is toch niet zo vreemd, zeker niet in Italie. De bouw van de machines en de uiteindelijke specificaties hebben wel al heel lang op zich laten wachten, vandaar dat het al zo lang lijkt te duren. De missende onderdelen die ik zo kan ontdekken zijn de sideskirts aan de voorzijde van de 002 toch, die kunnen wel eens verwijderd zijn voor testdoeleinden, of de lok moet nog aangepast worden in de fabriek (de 002 is namelijk spikslinternieuw zie ik aan de foto's, dus er is wel degelijk ontwikkeling). zie je ook wel bij andere nieuwe machines, zitten in de weg voor de extra bekabeling.
zelf verwacht ik in de nabije toekomst niet zoveel, de serie zal wel gebouwd worden, maar veel meer machines.... ze zijn waarschijnlijk een stuk duurder dan de standaard platforms zoals men die nu Bombardier in Vado Ligure kan bouwen... Het hangt of valt natuurlijk ook met het wel of niet succesvol afgeven van toelatingen voor het buitenland van de E403 en de wil om Ansaldo te ondersteunen als onafhankelijke locomotiefbouwer. Het getouwtrek met de 1216 (welke nu schijnbaar vanaf mei echt Italie in zal mogen....) speelt natuurlijk ook nog.
Geplaatst: 12 apr 2007, 22:05
door Joris
Hallo,
Weet er iemand wat deze loc in Trier doet?

Komt van Railfaneurope.
Groeten,
Joris De Mol
Geplaatst: 13 apr 2007, 09:17
door 13'erke
Testritten gedaan in Luxemburg (onder 25kV), het is namelijk hetzelfde type als de 1216 van de obb
zie
http://www.rail.lu ->news 2007
Geplaatst: 13 apr 2007, 11:50
door 5941
dit is een slovaakse taurus
Mvg hans
Geplaatst: 13 apr 2007, 11:52
door Elgar
5941 schreef:dit is een slovaakse taurus
Mvg hans
Zou hij niet van Slovenië zijn?

Geplaatst: 13 apr 2007, 12:02
door 5941
Geplaatst: 24 apr 2007, 19:39
door ziemon
dat was hij dus dan nog net. de lok komt recht uit de fabriek en alvorens geleverd te worden, is men naar luxembourg gereden. inmiddels rijdt de lok al voor de slovenen idd
Geplaatst: 24 apr 2007, 23:26
door wimpiespoor
ziemon schreef:dat was hij dus dan nog net. de lok komt recht uit de fabriek en alvorens geleverd te worden, is men naar luxembourg gereden. inmiddels rijdt de lok al voor de slovaken idd
Sorry, ziemon: slovenen (de inwoners van het meest westelijk deel van het voormalige joegoslavië; slowaken wonen in het oostelijk deel van het voormalige tjechoslowakije).
groet, en m'n complimenten voor je mooie website!
Wim
Geplaatst: 25 apr 2007, 13:03
door SteC
Jammer dat blijkbaar nogal wat bedrijven hun locs in het rood schilderen de laatste tijd, ze kunnen toch wel wat beter verzinnen.
Geplaatst: 25 apr 2007, 13:55
door Steven
wat is er zo slecht aan een rode loc?