Ongewone samenstelling.
Re: gewijzigde samenstelling.
maar ge hebt er minsten 6 nodig om op de hsl 2 te rijden naar het materieel kijken ze niet echt (stuurrijtuigen ,gewone rijtuigen) zolang ze maar tegen 200km/h kunnen rijden
Re: gewijzigde samenstelling.
Er rijdt momenteel een door elkaar gehaspelde Benelux-stam rond, met ook slechts 6 rijtuigen.
LOC + 2 x HV NS 1ste klasse PRIO (waarvan de eerste deur niet meer bestickerd is) + 3 HV NS PRIO + 1 HV NS Geel/blauw
LOC + 2 x HV NS 1ste klasse PRIO (waarvan de eerste deur niet meer bestickerd is) + 3 HV NS PRIO + 1 HV NS Geel/blauw
Re: gewijzigde samenstelling.
IC 2234 bestond uit 18 + M6 in plaats van 2 Breaks, IC 2215 bestond uit dezelfde samenstelling als IC 2234 en dus uit 8 ipv 10 M6.
Re: gewijzigde samenstelling.
IC 1839 bestond vandaag uit AM96-stel 540.... en enkel de 540.
Dat past dus niet...
Dat past dus niet...
-
- Berichten: 745
- Lid geworden op: 03 aug 2006, 21:51
Re: gewijzigde samenstelling.
De verklaring ligt in het feit dat de RTP-periode begonnen is en de materieelomloop daardoor aangepast is, net zoals de voorbije jaren.IC 2234 bestond uit 18 + M6 in plaats van 2 Breaks, IC 2215 bestond uit dezelfde samenstelling als IC 2234 en dus uit 8 ipv 10 M6.
Groeten,
Re: gewijzigde samenstelling.
De IC 828 werd vanmorgen gereden door klassiekjes 250+773 i.p.v. HLE 21+M4.
-
- Berichten: 587
- Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:33
- Locatie: Zwijndrecht NEDERLAND
Re: gewijzigde samenstelling.
Is een ongelukje geweest op de Watergraafsmeer, waarna ze een deur uit een oude Bs hebben geplaatst in dit rijtuig.Terminus schreef:Er rijdt momenteel een door elkaar gehaspelde Benelux-stam rond, met ook slechts 6 rijtuigen.
LOC + 2 x HV NS 1ste klasse PRIO (waarvan de eerste deur niet meer bestickerd is) + 3 HV NS PRIO + 1 HV NS Geel/blauw
Re: gewijzigde samenstelling.
vandaag reed de 2239 met 1 AM 96 ipv T18 + M6
ook de 3519 reedt met 1 klassiek stel ipv 2 x AM96
ook de 3519 reedt met 1 klassiek stel ipv 2 x AM96
Re: gewijzigde samenstelling.
Trein 3618 (de trein met vertek om 18u55 uit De Panne) bestond vandaag uit 2 Break-motorstellen. Ik dacht dat er geen breaks meer reden op de IR-I...weet er iemand of deze trein altijd met breaks gereden worden, of was dit uitzonderlijk?
Re: gewijzigde samenstelling.
volgens belux trains is dit met 2xam96 maar het is nog niet aangepast want bij het traject staat er nog altijd de panne-landen ipv de panne-mechelen
Re: gewijzigde samenstelling.
Gisteren zag ik te Sint-Niklaas de IC C met 2 HLE21's en, ik vermoed, 8 I6'en. Zeer zelden deze wagons gezien op L59 (ik denk enkel vroeger eens met de Intersoctreinen die toen reden voor de CM).




Re: gewijzigde samenstelling.
Was een IC-T treinStef schreef:Gisteren zag ik te Sint-Niklaas de IC C met 2 HLE21's en, ik vermoed, 8 I6'en. Zeer zelden deze wagons gezien op L59 (ik denk enkel vroeger eens met de Intersoctreinen die toen reden voor de CM).

Re: gewijzigde samenstelling.
Ah een ICT trein. Ok dank voor de info, had ik niet gedacht met die 2 21'ers. Worden die ICT's naar Blankenberge dan niet meer met de AM96 van IC G en IC P gereden?




Re: gewijzigde samenstelling.
IC-P blijven dit behouden enkel rijden ze verder naar Blankenberge, het is een echte IC-T trein.Stef schreef:Ah een ICT trein. Ok dank voor de info, had ik niet gedacht met die 2 21'ers. Worden die ICT's naar Blankenberge dan niet meer met de AM96 van IC G en IC P gereden?
Re: gewijzigde samenstelling.
Vandaag op de 3914 FBMZ-MTB. ik zat in het voorlaatste rijtuig, in Noord moest er iedereen uit omdat de laatste twee rijtuigen werden afgesloten! Een extra wandeling op het perron in Etterbeek als gevolg.
Is dit een gewijzigde samenstelling? Wat is het nut om 6 M6 (en twee 18s, ruime tractie overkill) in te zetten als deze niet worden gebruikt?
Is dit een gewijzigde samenstelling? Wat is het nut om 6 M6 (en twee 18s, ruime tractie overkill) in te zetten als deze niet worden gebruikt?