Pagina 74 van 412

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 jun 2012, 17:41
door loic1811
maar ge hebt er minsten 6 nodig om op de hsl 2 te rijden naar het materieel kijken ze niet echt (stuurrijtuigen ,gewone rijtuigen) zolang ze maar tegen 200km/h kunnen rijden

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 14 jun 2012, 12:50
door Terminus
Er rijdt momenteel een door elkaar gehaspelde Benelux-stam rond, met ook slechts 6 rijtuigen.
LOC + 2 x HV NS 1ste klasse PRIO (waarvan de eerste deur niet meer bestickerd is) + 3 HV NS PRIO + 1 HV NS Geel/blauw

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 25 jun 2012, 22:11
door Stijn91
IC 2234 bestond uit 18 + M6 in plaats van 2 Breaks, IC 2215 bestond uit dezelfde samenstelling als IC 2234 en dus uit 8 ipv 10 M6.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 25 jun 2012, 22:24
door thejay
IC 1839 bestond vandaag uit AM96-stel 540.... en enkel de 540.
Dat past dus niet...

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 25 jun 2012, 22:53
door Molenbruch Y.
IC 2234 bestond uit 18 + M6 in plaats van 2 Breaks, IC 2215 bestond uit dezelfde samenstelling als IC 2234 en dus uit 8 ipv 10 M6.
De verklaring ligt in het feit dat de RTP-periode begonnen is en de materieelomloop daardoor aangepast is, net zoals de voorbije jaren.

Groeten,

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 26 jun 2012, 12:48
door nmbs820
De IC 828 werd vanmorgen gereden door klassiekjes 250+773 i.p.v. HLE 21+M4.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 26 jun 2012, 16:24
door The_Knitter
Terminus schreef:Er rijdt momenteel een door elkaar gehaspelde Benelux-stam rond, met ook slechts 6 rijtuigen.
LOC + 2 x HV NS 1ste klasse PRIO (waarvan de eerste deur niet meer bestickerd is) + 3 HV NS PRIO + 1 HV NS Geel/blauw
Is een ongelukje geweest op de Watergraafsmeer, waarna ze een deur uit een oude Bs hebben geplaatst in dit rijtuig.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 27 jun 2012, 20:17
door loic1811
vandaag reed de 2239 met 1 AM 96 ipv T18 + M6
ook de 3519 reedt met 1 klassiek stel ipv 2 x AM96

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 27 jun 2012, 20:19
door Merijn
Trein 3618 (de trein met vertek om 18u55 uit De Panne) bestond vandaag uit 2 Break-motorstellen. Ik dacht dat er geen breaks meer reden op de IR-I...weet er iemand of deze trein altijd met breaks gereden worden, of was dit uitzonderlijk?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 27 jun 2012, 20:22
door loic1811
volgens belux trains is dit met 2xam96 maar het is nog niet aangepast want bij het traject staat er nog altijd de panne-landen ipv de panne-mechelen

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 28 jun 2012, 08:02
door Stef
Gisteren zag ik te Sint-Niklaas de IC C met 2 HLE21's en, ik vermoed, 8 I6'en. Zeer zelden deze wagons gezien op L59 (ik denk enkel vroeger eens met de Intersoctreinen die toen reden voor de CM).

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 28 jun 2012, 12:30
door 260689
Stef schreef:Gisteren zag ik te Sint-Niklaas de IC C met 2 HLE21's en, ik vermoed, 8 I6'en. Zeer zelden deze wagons gezien op L59 (ik denk enkel vroeger eens met de Intersoctreinen die toen reden voor de CM).
Was een IC-T trein ;-) heb die dinsdag ook zien rijden maar dan met 45min vertraging.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 28 jun 2012, 14:08
door Stef
Ah een ICT trein. Ok dank voor de info, had ik niet gedacht met die 2 21'ers. Worden die ICT's naar Blankenberge dan niet meer met de AM96 van IC G en IC P gereden?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 28 jun 2012, 14:41
door 260689
Stef schreef:Ah een ICT trein. Ok dank voor de info, had ik niet gedacht met die 2 21'ers. Worden die ICT's naar Blankenberge dan niet meer met de AM96 van IC G en IC P gereden?
IC-P blijven dit behouden enkel rijden ze verder naar Blankenberge, het is een echte IC-T trein.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 28 jun 2012, 15:47
door LHOON
Vandaag op de 3914 FBMZ-MTB. ik zat in het voorlaatste rijtuig, in Noord moest er iedereen uit omdat de laatste twee rijtuigen werden afgesloten! Een extra wandeling op het perron in Etterbeek als gevolg.
Is dit een gewijzigde samenstelling? Wat is het nut om 6 M6 (en twee 18s, ruime tractie overkill) in te zetten als deze niet worden gebruikt?