Ja, normaalgezien wel.Stijn91 schreef:Komen er vanaf mei nu extra Desiro's?nahoj schreef: 2. Neen. Dat zal pas het geval zijn vanaf volgende maand (onder voorbehoud).
NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
ik heb met een bestuurder van aalst gesproken er zouden 7 stellen klaar zijn (waar die staan is onduidelijk) die komen pas in dienst als de problemen met de deuren zijn opgelost tegen september dit jaar zouden alle treinen van aalst met desiro's moeten worden verzekerdnahoj schreef:Ja, normaalgezien wel.Stijn91 schreef:Komen er vanaf mei nu extra Desiro's?nahoj schreef: 2. Neen. Dat zal pas het geval zijn vanaf volgende maand (onder voorbehoud).
Door een foutje in de software heeft men momenteel geen controle over de deuren van een tweede (of verder) motorstel in de samenstelling, dat is de reden waarom voorlopig alle diensten die al plaatsvinden met 1 motorstel gebeuren of max 1 motorstel toegankelijk hebben. Werk voor Siemens om dit dus in orde te zetten.kika schreef:Welke problemen?
De beperking in samenstelling is met de nieuwe gehomologeerde softwareversie opgeheven (d.w.z. uitgebreid tot 4 stellen). Deze versie wordt opgeladen in de reeds geleverde stellen, en zal van meet af aan in de te leveren stellen geladen zijn.Steven schreef:Door een foutje in de software heeft men momenteel geen controle over de deuren van een tweede (of verder) motorstel in de samenstelling, dat is de reden waarom voorlopig alle diensten die al plaatsvinden met 1 motorstel gebeuren of max 1 motorstel toegankelijk hebben. Werk voor Siemens om dit dus in orde te zetten.kika schreef:Welke problemen?
De 'problemen met de deuren' waarvan hierboven sprake, kan op andere problemen slaan, van velerlei aard.
ik vermoed dat er ook probelemen zijn met het vertrek signaal(lampdeuren en de ding - dong ) die pas vrijlaat komt als de trein begleider zijn deuren heeft gesloten .
daarstraks heb ik in erembodegem een volle desiro gezien (door er geen treinen rijden tussen aalst en schellebelle) heeft deze veel reizigers moeten meenemen naar aalst en erembodegem er stonden amper mensen recht weet iemand hoeveel zit plaatsen er eigenlijk zijn ?
daarstraks heb ik in erembodegem een volle desiro gezien (door er geen treinen rijden tussen aalst en schellebelle) heeft deze veel reizigers moeten meenemen naar aalst en erembodegem er stonden amper mensen recht weet iemand hoeveel zit plaatsen er eigenlijk zijn ?
Ik dacht 232 zitplaatsen 2e klasse + 16 klapstoeltjes en 32 zitplaatsen 1e klasse.hle2127 schreef:ik vermoed dat er ook probelemen zijn met het vertrek signaal(lampdeuren en de ding - dong ) die pas vrijlaat komt als de trein begleider zijn deuren heeft gesloten .
- Dieselfreak
Ik zag gisteren rond 15:30 vanop afstand een Desiro door Florée richting Namen rijden:

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
- Dieselfreak
Inderdaad, die muur was daar 1 jaar geleden nog niet.hle2127 schreef:spijtig van die muur
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Hallo,

Wel jammer dat die rommel daar ook al te zien is, op zo en mooie lijn
Groeten,
Joris De Mol
Ik denk eerder dat "die nieuwe muur" een wachthoekje is uit het stenen tijdperkDieselfreak schreef:Inderdaad, die muur was daar 1 jaar geleden nog niet.hle2127 schreef:spijtig van die muur

Wel jammer dat die rommel daar ook al te zien is, op zo en mooie lijn

Groeten,
Joris De Mol
ze rijden op donderdag en vrijdag toch op antwerpen -brussel als ik me niet vergis
Komende weken zouden er volgende testritten zijn:
11/05 LICHTERVELDE 10:20 BRUGGE-U/V 10:44
LICHTERVELDE 66 10:20 E
TORHOUT 66 P 10:25
ZEDELGEM 66 P 10:33
ZEDELGEM-GOEDEREN 66 P 10:34
BRUGGE-ROOSTER E 50L/2 P 10:43
BRUGGE-BUNDELS U/V 10:44
= 1x3 MS 08
21/05 23/05 29/05 BRUGGE-U/V 09:40 LICHTERVELDE 10:05
BRUGGE-BUNDELS U/V 50L/2 09:40 E