Pagina 77 van 124
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 mar 2011, 21:06
door Steven
Achter dat glas zit de S.I.V.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 mar 2011, 23:24
door Hogersluys
^^De wat?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 mar 2011, 23:35
door Steven
S.I.V., system information voyageurs, is hier al meerdere malen gebruikt en vluit geschreven
hetzelfde systeem gebruikt men ook al sinds de MS96, i11, M6 en nu ook in de cityrail, M5 en Breaks maar bij deze laatste is het systeem aangevuld met audio-aankondigingen.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 mar 2011, 22:17
door Lukas
Hoi,
Vanmorgen zag ik in Leuven "Break" 391.
Lukas
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 mar 2011, 22:38
door Shrek
ook de 380 was vanmorgen in Leuven, op de IC naar Antwerpen

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 09 mar 2011, 19:18
door Dieselfreak
Een paar uur geleden weer de 378 gezien in Kortrijk, gekoppeld aan een niet-vernieuwde Break. Het zal wel de IC L van 17 uur 15 geweest zijn.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 10 mar 2011, 09:49
door b-loc
den 378 zit al meer dan 5 dagen op IC L
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 10 mar 2011, 10:53
door LML
Misschien een stomme vraag (omdat het aantal gemoderniseerde breaks momenteel heel klein is), maar toch stel ik ze:
Hebben er al 2 gemoderniseerde breaks gekoppeld gereden in commerciƫle dienst...?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 10 mar 2011, 12:01
door HijDieHetWeet
De eerste koppeling tussen 308 en 378 was op 18/3/2010. De eerste gekoppelde rit (naar Hasselt) was op 6/5/2010. Dit was geen commerciƫle rit. Ik heb geen flauw idee of ze later samen hebben gereden.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 10 mar 2011, 21:32
door thejay
b-loc schreef:den 378 zit al meer dan 5 dagen op IC L
En vanochtend kwam die daardoor terecht op P 7291 Lokeren -> Antwerpen.
De eerste keer voor mij om ze aan de binnenkant te kunnen aanschouwen.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 25 mar 2011, 19:22
door Brent
Hebben ze eigenlijk nieuwe (ik noem ze smiley ruiten, je snapt vast wel waarom) ramen gestoken of gewoon de oude herschilderd
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 mar 2011, 11:11
door Dieselfreak
Ik neem aan dat ze nieuwe gestoken hebben, want er zit in elk rijtuig een raam dat niet open kan, in de oude Breaks heb je dat niet.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 29 mar 2011, 14:15
door davyickx
Break 313 kwam hier in Wilsele kort na 14u voorbij, gekoppeld met een oude. Reed via de lijn 53/1 (verbindingsboog tussen L35 en 53) vanuit de richting Hasselt/Aarschot richting Mechelen. Is die misschien aan proefritten bezig?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 29 mar 2011, 19:31
door jens123
De 308 en de 378 waren samen gekoppeld aan elkaar met een oud stel erbij (nummer was niet leesbaar).
Dit als doorrijdende trein te Gent Sint Pieters rond 17u30.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 01 apr 2011, 19:27
door treop
denk dat 313 ook buiten is.