Pagina 80 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 apr 2011, 21:32
door kika
Brent schreef:Wat ze zou afschrikken : grote zwart omrande vierkanten met opschrift: "SPUIT HIER GRAFFITI" :lol: dan zal de lol d'r wel snel af zijn denk ik :P
Of punten met nummertjes die ze dan moeten verbinden? Of in het groot erbij 'Binnen de lijntjes kleuren!' :P

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 apr 2011, 15:34
door Brent
kika schreef:
Brent schreef:Wat ze zou afschrikken : grote zwart omrande vierkanten met opschrift: "SPUIT HIER GRAFFITI" :lol: dan zal de lol d'r wel snel af zijn denk ik :P
Of punten met nummertjes die ze dan moeten verbinden? Of in het groot erbij 'Binnen de lijntjes kleuren!' :P
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 26 apr 2011, 08:48
door davyickx
De gemoderniseerde 313 en de "oude" 348 waren samen op pad: eerst gespot omstreeks 8.23u met IC 2627 (Antwerpen-Mechelen-Leuven) en kort daarna (8.39u) met IC 2608 (in de andere richting).

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 mei 2011, 23:59
door profke
HijDieHetWeet schreef:Het gaat hier toch over de Breaks?
383 zou, indien de proefrit goed verloopt, CW Mechelen verlaten op 28/4.
En? goed verlopen?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 13 mei 2011, 16:07
door HijDieHetWeet
Neen. Uitrit voorzien 19/5.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 17 mei 2011, 19:39
door Robin
inderdaad op 19/5 proefrit voorzien, Muizen (9hr30) naar Diest (10hr11) :)

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 18 mei 2011, 12:19
door Stevie Wonder
Is de 383 dan het 6de gemoderniseerde exemplaar dat buiten komt of mis ik er nog eentje?

308
313
379
380
...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 18 mei 2011, 19:52
door b-loc
20/10/09: 308
16/3/10: 378
3/9/10: 380
22/2/11: 391
31/3/11: 313

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 18 mei 2011, 21:58
door Dieselfreak
b-loc schreef:20/10/09: 308
16/3/10: 378
3/9/10: 380
22/2/11: 391
31/3/11: 313
Het is omgekeerd: op 16/3/10 kwam de vernieuwde 380 in dienst, op 3/9/10 de 378.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 26 mei 2011, 18:49
door treop
gisteren begonnen aan de demontage van de 309!

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 26 mei 2011, 18:57
door Stef
Is de 383 al buiten?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 27 mei 2011, 18:24
door treop
derjust toch nog nie :wink:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 28 mei 2011, 21:43
door wbrm
Ik heb een paar vragen i.v.m. de Televic SIV in de gemoderniseerde breaks.

-Wanneer wordt het systeem in gebruik genomen?(of wordt al op sommige relaties gebruikt?)
-Roept het systeem automatisch om en is dat dan ook te horen in een niet gemoderniseerde Break?

Een tijdje geleden zat ik in een M5m en ik vind het systeem goed werken. Er wordt minder info getoond dan in de M6/I11/MS96 maar die hebben dan geen automatische omroep.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 28 mei 2011, 22:16
door Robin
wbrm schreef:Ik heb een paar vragen i.v.m. de Televic SIV in de gemoderniseerde breaks.

-Wanneer wordt het systeem in gebruik genomen?(of wordt al op sommige relaties gebruikt?)
-Roept het systeem automatisch om en is dat dan ook te horen in een niet gemoderniseerde Break?

Een tijdje geleden zat ik in een M5m en ik vind het systeem goed werken. Er wordt minder info getoond dan in de M6/I11/MS96 maar die hebben dan geen automatische omroep.
Soms is het wel wat te veel, zeker voor iemand die elke dag die trein neemt. Niettemin is het wel een goed systeem, zo word elke halte afgeroepen en de kans dat je uw halte mist is kleiner.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 28 mei 2011, 22:30
door Steven
Hoe kan het nu te veel zijn, het automatisch aankondigen is altijd bondiger dan wat TBG's zelf aankondigen.