Geraken doe je er zeker.Steven schreef: geraak maar is in nijvel
Maar de vraag is wanneer hé

Eigenlijk vind ik dat best wel lachwekkend, op voorwaarde dat de seinen op groen staan natuurlijk, anders is het minder amusant.
http://www.youtube.com/watch?v=rfAaf8wcN6cLierTrainspotter schreef:Ik heb een filmpje vanuit een AM-86 dan moet je hem zien gas geven.
al is aan gedacht dat het traag rijden te maken heeft met de brede uurregeling, meer tijd voorzien dan werkelijk nodig!! tussen zaventem en diegem was tot dec vorig jaar 5 min voorzien (heden vier) terwijl je dat traject best kan afleggen in een tijd van 2min 30. dus als ik er stoptrein doe tussen die twee neem ik mijn tijd, waarom mij opjagen aan 120 als ik er met 80 ook kom en stipt blijfLierTrainspotter schreef:Ik vind nen break over het algemeen nen kak bak! Ze zitten goed en das al.
MAar ze zitten altijd voller dan andere treinen (toeval?), maken veel lawaai, moeten snel remmen voor een station al van veel op voorhand, in het weekend rijden die echt supper traag tussen bouwel en nijlen dus sprinter is wel echt beter. Ik heb een filmpje vanuit een AM-86 dan moet je hem zien gas geven![]()
Nen break is echt gemaakt om IR diensten te doen. AM klassiek is ook wel slecht voor L-treinen. Maar ik hou het liever bij de oude treinen. Want die Mw-41ers zijn anders ook nie slecht als L-trein, trekken zeer rap op.
tja seWover schreef:Bwa, als je trager rijdt dan toegestaan geef je de reizigers het gevoel dat de trein traag vooruit gaat, en dat sterkt weer het beeld dat treinen traag en altijd te laat zijn
Maar 5 minuten in een station stilstaan doet dat ook, dus eigenlijk moet je een gulden middenweg zoeken
Bij de stoptrein Herentals antwerpen is de uurregeling te breed.Wover schreef:Bwa, als je trager rijdt dan toegestaan geef je de reizigers het gevoel dat de trein traag vooruit gaat, en dat sterkt weer het beeld dat treinen traag en altijd te laat zijn![]()
Tja, jij niet alleen zeSteven schreef:
Een zeldzame keer krijg ik dan de middenvinger![]()
dat zegt niets heLierTrainspotter schreef:Kijk nu zelf hoe snel je van bouwen naar wolfstee rijd met de AM-86er. MAar zet zekers het geluid aan, je gaat meer horen dan zien want het is in de donkere gefilmt...
http://www.youtube.com/profile?user=LierTrainspotter
Amaai maak dat mee ouders die met hun kinderen onder een slagboom lopen, waar gaan we naar toe??Bart schreef:Tja, jij niet alleen zeSteven schreef:
Een zeldzame keer krijg ik dan de middenvinger![]()
.
Mensen zien gewoon het gevaar er niet van in, om door een gesloten overweg te wandelen/fietsen. Zelfs ouders met kinderen erbij doen het, ik noem dit een zeer goede opvoeding voor die gasten.
Ik hoop altijd dat ze dan op mijn trein gaan stappen, en als dit het geval is, daar ga ik steeds achter en verzoek ze vriendelijk om weer af te stappen. Dat mag mij vertraging kosten zoveel als nodig, maar eraf gaan ze. En als je begint over de boetes, zijn ze zeer rap om af te stappen.