Re: Nieuwe locomotieven HLE 17
Geplaatst: 03 nov 2024, 10:04
De BL3 is er volgens mij op deze locomotieven later ingezet door nét de andere fabrikant dan de vorige EVC en de STM-integratie lukt dan niet goed ofzo
De M7 kan ook internationaal ingezet worden, mochten onze noorder- of zuiderburen beslissen om toch ETCS aan te leggen van aan de grens tot de eerste stad (Roosendaal voor Charleroi-Essen-Roosendaal; Lille voor Lille/Poperinge-Antwerpen en Lille-Namur; Breda en Rotterdam voor de EC Brussel-Rotterdam) Het zou al een hele verbetering zijn voor de capaciteit op deze verbindingen en zou een betere verbinding met Roosendaal kunnen creëren. Dat is natuurlijk niet voor morgen, maar het moet toch gebeuren en met de constante leveringen zijn er altijd wel een paar rijtuigen die nog niet in omloop zitten.
Er zijn plannen binnen ProRail voor ETCS op Essen-Roosendaal-Dordrecht.. wie weetdesirootje schreef: ↑24 mar 2025, 14:10De M7 kan ook internationaal ingezet worden, mochten onze noorder- of zuiderburen beslissen om toch ETCS aan te leggen van aan de grens tot de eerste stad (Roosendaal voor Charleroi-Essen-Roosendaal; Lille voor Lille/Poperinge-Antwerpen en Lille-Namur; Breda en Rotterdam voor de EC Brussel-Rotterdam) Het zou al een hele verbetering zijn voor de capaciteit op deze verbindingen en zou een betere verbinding met Roosendaal kunnen creëren. Dat is natuurlijk niet voor morgen, maar het moet toch gebeuren en met de constante leveringen zijn er altijd wel een paar rijtuigen die nog niet in omloop zitten.
Naar Parijs en Keulen zullen ze niet direct rijden, maar daar dienen de I11 en hun opvolgers voor.
Spoorweg kennende zeggen ze meestal een datum zonder jaartalGydo schreef: ↑24 mar 2025, 19:05Er zijn plannen binnen ProRail voor ETCS op Essen-Roosendaal-Dordrecht.. wie weetdesirootje schreef: ↑24 mar 2025, 14:10De M7 kan ook internationaal ingezet worden, mochten onze noorder- of zuiderburen beslissen om toch ETCS aan te leggen van aan de grens tot de eerste stad (Roosendaal voor Charleroi-Essen-Roosendaal; Lille voor Lille/Poperinge-Antwerpen en Lille-Namur; Breda en Rotterdam voor de EC Brussel-Rotterdam) Het zou al een hele verbetering zijn voor de capaciteit op deze verbindingen en zou een betere verbinding met Roosendaal kunnen creëren. Dat is natuurlijk niet voor morgen, maar het moet toch gebeuren en met de constante leveringen zijn er altijd wel een paar rijtuigen die nog niet in omloop zitten.
Naar Parijs en Keulen zullen ze niet direct rijden, maar daar dienen de I11 en hun opvolgers voor.![]()
Opvolgers voor de I11? Welke dan?daar dienen de I11 en hun opvolgers voor.
https://www.prorail.nl/nieuws/combinati ... sche-grens260689 schreef: ↑24 mar 2025, 20:34Spoorweg kennende zeggen ze meestal een datum zonder jaartalGydo schreef: ↑24 mar 2025, 19:05Er zijn plannen binnen ProRail voor ETCS op Essen-Roosendaal-Dordrecht.. wie weetdesirootje schreef: ↑24 mar 2025, 14:10
De M7 kan ook internationaal ingezet worden, mochten onze noorder- of zuiderburen beslissen om toch ETCS aan te leggen van aan de grens tot de eerste stad (Roosendaal voor Charleroi-Essen-Roosendaal; Lille voor Lille/Poperinge-Antwerpen en Lille-Namur; Breda en Rotterdam voor de EC Brussel-Rotterdam) Het zou al een hele verbetering zijn voor de capaciteit op deze verbindingen en zou een betere verbinding met Roosendaal kunnen creëren. Dat is natuurlijk niet voor morgen, maar het moet toch gebeuren en met de constante leveringen zijn er altijd wel een paar rijtuigen die nog niet in omloop zitten.
Naar Parijs en Keulen zullen ze niet direct rijden, maar daar dienen de I11 en hun opvolgers voor.![]()
.
Maar nu de vraag van 1 miljoen: staat daar al een jaartal op?