Stel uzelf voor
Die foto van de 7603 is nog uniek ook, enige loc die zulke strepen gehad heeft (na een ongeval in de mist met twee andere 76'ers, alsof die zwarte strepen wat uitmaken).
Maarre, dat van die zwaailichten is een vrij recente regel meen ik, of een regel die later weer ingevoerd is na eerst aan de kant geworpen te zijn, en dat de 6400 daarom geen zwaailampen maar knipperende lampjes op de huiven heeft (idem dito voor de Antwerpse 77'ers, toch?).
Maarre, dat van die zwaailichten is een vrij recente regel meen ik, of een regel die later weer ingevoerd is na eerst aan de kant geworpen te zijn, en dat de 6400 daarom geen zwaailampen maar knipperende lampjes op de huiven heeft (idem dito voor de Antwerpse 77'ers, toch?).
- trainfreak
- trainfreak
Re: Stel uzelf voor
Ik ben daar gisteren nog op geen 100m van dat bord geweest.
- Bijlagen
-
- ikke_2005_091_176.jpg (106.69 KiB) 4924 keer bekeken
Goedenavond mensen,
Ik ben zelf nieuw lid op dit forum, het is overigens gewoon "Sander"
Ik ben zelf treinenfreak (voornamelijk SNCF en NMBS, vanwaar mijn naam), woon in Teteringen (bij Breda, en ja, helaas in (ver)nederland).
Sinds dat ik ben gestopt met MSTS en op andere forum's alleen nog maar werd gezeverd (nederlandse fora's), was ik op zoek naar een Belgisch forum, dit ook omdat ik België en Frankrijk aanhanger ben
Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en dat ik word geaccepteerd hier
groeten,
Sander
Ik ben zelf nieuw lid op dit forum, het is overigens gewoon "Sander"

Ik ben zelf treinenfreak (voornamelijk SNCF en NMBS, vanwaar mijn naam), woon in Teteringen (bij Breda, en ja, helaas in (ver)nederland).
Sinds dat ik ben gestopt met MSTS en op andere forum's alleen nog maar werd gezeverd (nederlandse fora's), was ik op zoek naar een Belgisch forum, dit ook omdat ik België en Frankrijk aanhanger ben

Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en dat ik word geaccepteerd hier

groeten,
Sander