Bert schreef:Het is niet heen en weer schudden dat je voelt op de 50a. Het is echt trillen. Het is net ofdat je op een drilboor zit.
Dat zou te maken zijn met het vervangen van treinbiels, dit is al een geruime tijd aan de gang. Men wil/kan ze niet allemaal in ene keer vervangen zodat men er nu geleidelijk aan per 10 biels eentje vervangt. Hierdoor moet er geen snelheidsvermindering worden toegepast en kan het treinverkeer normaal verlopen. Na een tijd gereden te hebben ligt alles terug goed en wordt de volgende serie biels vervangen. Het nadelige effect is dat het comfort erop achteruit gaat, dit blijkbaar wel enkel in de DMT's en enkel nog als 2de klas op kop hangt (dacht ik, ben ik niet echt zeker van) en maar voor een kort deel van de rit.
SIMPY.be schreef:Nét om 10u30 door Kortrijk richting FGSP / FN.
Hoe kun je nu om 9u33 typen dat de trein om 10u30 passeerde?
staat jouw klok wel juist? of is het de mijne die verkeerd staat?
of die van de HGBTF-server?
Hoe kun je nu om 9u33 typen dat de trein om 10u30 passeerde?
staat jouw klok wel juist? of is het de mijne die verkeerd staat?
of die van de HGBTF-server?
Hoe kun je nu om 9u33 typen dat de trein om 10u30 passeerde?
staat jouw klok wel juist? of is het de mijne die verkeerd staat?
of die van de HGBTF-server?
ik denk dat jou klok verkeerd staat .....
mijne wordt gesynchroniseerd door time.microsoft.com, dus kans dat die mis is, is klein
Ik denk dan ook dat dit ook meer gericht is voor de fransen en vlaamse kant in wallonie denk ik zijn ze goed op de hoogte en om de vlaming en de fransen ook want meer in te lichten zal deze op de verbindeng Antwerpen - Lille de meest geschikte verbinding zijn.