Waarschijnlijk zijn toetsenbord uitgeprobeerd

Het is geen L maar een i, dus dus, in de onderleggende tekst gaan K maar een H.HLE 2302 schreef:wat staat er dan
'keil kitler' so what
is dat dan zo erg, je kan als je zomaar letters typt vanalles uitkomen hoor
We hadden het NIET over kracht wel over de RICHTING van die kracht.HLE 2302 schreef:kom op het verhoogd perron van Vichte eens op de rode strook staan !Van dat zuigen wil ik een bewijs zien
en je zal de kracht die er vrijkomt wel voelen
greetz 2302
wel, je voelt een grote druk, en als de trein (break) gekoppeld is veranderd die druk in zuigkracht, ik ga niet zeggen dat je direct zal worden megezogen, maar je voelt het echt wel.dentheo schreef:We hadden het NIET over kracht wel over de RICHTING van die kracht.HLE 2302 schreef:kom op het verhoogd perron van Vichte eens op de rode strook staan !Van dat zuigen wil ik een bewijs zien
en je zal de kracht die er vrijkomt wel voelen
greetz 2302
iets vragen aan hem zal niet meer gaan, hij is het afgetrapt, en doet lekker verder gelijk hij bezig was.b-loc schreef:@jos: je moet eigenlijk eens uitleggen waarom je zo dicht staat?
een foto is toch mooier als je er wat meer dimensie in zit?
Wa vin je het mooist ik zal het maar met foto's van mij doen anders zou je nog kwaad kunnen zijn dat ik jouw foto's neem.![]()
zoals de meeste van jouwe dat je enkel de voorkant kunt zien
of![]()
dat je ook de zijkant ziet?
das goed nieuws !jossparla schreef:@jos: je moet eigenlijk eens uitleggen waarom je zo dicht staat?
een foto is toch mooier als je er wat meer dimensie in zit?
Wa vin je het mooist ik zal het maar met foto's van mij doen.
Tja eerlijk gezegt vind ik beide foto's wel mooi, ze hebben beide wel wat ...
Uitleggen hoe dat komt dat ik vaker kortbij stond, goede vraag ik heb het zo geleerd van exspotters waar ik nu niet meer mee omga omdat ik het te gevaarlijk vond.
Ben dus wel 2 jaar met deze mannen omgegaan en wist eigendlijk niet beter dan zo,en ik zie ook wel in dat ik verkeerd bezig was..
De 2 spotters waar ik mee samen was doen nog steeds hetzelfde.
En nee ik fotografeer niet meer zo als in het verleden !!!!!!
Groeten jos