Neubaulocs
pardon :p
niet veel mis met rood, de kleur staat voor passie en snelheid, en is signaalkleur, niet geheel onlogisch om te kiezen voor een voertuig dus. En dat van de laatste tijd valt ook wel mee, tis meer dat Railion en de OBB misschien erg groot zijn, dat alles nogal rood lijkt. Verder rijdt men in alle mogelijke andere kleuren!
niet veel mis met rood, de kleur staat voor passie en snelheid, en is signaalkleur, niet geheel onlogisch om te kiezen voor een voertuig dus. En dat van de laatste tijd valt ook wel mee, tis meer dat Railion en de OBB misschien erg groot zijn, dat alles nogal rood lijkt. Verder rijdt men in alle mogelijke andere kleuren!
Ik bekijk het hier vanuit estetisch standpunt. Ik ben mij ervan bewust dat het wel praktisch is, maar ik vind dat er mooiere livreien zijn dan rood met ergens het logo van de maatschappij in het wit of blauw erop.Steven schreef:is ook een kleur die goed opvalt tussen al het andere verkeer.
Je kunt niet alles willen, want ik vind die tauri wel knappe locs qua design, jammer dat de eurosprinters van de NMBS een andere kop krijgen, maar hopelijk wel een mooiere livrei dan gewoon rood

Hallo,
De 189 095 ex railion steekt sinds kort in de zwarte MRCE-livrij.
Am Samstag in Engelsdorf gesichtet: 189 095 in schwarz (Eigentümer MRCE).
Bron: http://www.lok-report.de/
Groeten,
Joris De Mol
De 189 095 ex railion steekt sinds kort in de zwarte MRCE-livrij.

Bron: http://www.lok-report.de/
Groeten,
Joris De Mol
Onze duikbrillen hebben die ook.
- Bijlagen
-
- P5190088 (720 x 540).jpg (116.92 KiB) 4935 keer bekeken
-
- P5190089 (720 x 540).jpg (111.29 KiB) 4935 keer bekeken
-
- P5190090 (720 x 540).jpg (123.9 KiB) 4935 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Bibke op 24 mei 2007, 22:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Ooit had men het idee opgevat om treinen zonder TBG te laten rijden, zoals dat in Duitsland op de S-Bahn het geval is (denk ik). Maar dat is er uiteindelijk niet doorgekomen. Ook de 41 heeft zo'n systeem om zonder TBG te rijden, maar dit door middel van camera's aan de deuren.sncf-sncb schreef:Wat is daar over het algemeen het nut van..? Want de TB die krijgt toch te horen wanneer hij weg kan rijden?
Waarom men dat er nu eigenlijk heeft laten inbouwen weet ik niet, want daar zijn absoluut geen plannen voor om dat ooit te doen...