Stations raden met een luchtfoto
Re: Stations raden
Ik denk aan Aarschotfilipdemeyere schreef:Een nieuwe opgave:
('k had de afbeelding gisteren gemaakt, maar toen ik die nu wilde uploaden, ben ik zelf terug moeten gaan zoeken om welk station het gaat)

Een tip misschien? Ik heb gisteren Google-maps-gewijs heel Belgie (of toch bijna) overvlogen en niets gevonden. Is de orientatie juist (noorden recht vanboven)?
spoorwegrealist
Er is toch iets raar aan dat station, een tamelijk groot station en slechts een paar auto's op die grote parking.
-
Tsja, de foto kan in het weekeinde genomen zijn natuurlijk. Ik vind dan weer vreemd dat er vlak links van het station een brug schijnt te liggen, die architect heeft goed moeten opletten!Adler schreef:Er is toch iets raar aan dat station, een tamelijk groot station en slechts een paar auto's op die grote parking.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Het noorden is inderdaad bovenaan.stefanic schreef:Een tip misschien? Ik heb gisteren Google-maps-gewijs heel Belgie (of toch bijna) overvlogen en niets gevonden. Is de orientatie juist (noorden recht vanboven)?
Een tip: het is een IC bestemming ...
- trainfreak
- trainfreak
- trainfreak
Inderdaad, maar zo moeilijk was het nu ook niet (toch niet als je er al bent geweest)
Vraag: is dit een station, een stopplaats of gewoon een overweg? Dat is op de foto moeilijk te zien.