Pagina 81 van 124
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 28 mei 2011, 23:16
door Robin
Steven schreef:Hoe kan het nu te veel zijn, het automatisch aankondigen is altijd bondiger dan wat TBG's zelf aankondigen.
De ene vind het te veel de andere te weinig maar als pendelaar ken je op de duur de haltes wel of kan je al zeggen waar je zit door nog maar buiten te kijken.
de volgende halte is Hove
(als er wat vertraging is word dit nog is omgeroepen)
we komen aan te Hove
Hove
gelukkig worden de M5m niet ingezet al stoptrein

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 28 mei 2011, 23:21
door Steven
OP de CR's is dit systeem idem dito hoor. Trouwens in de andere Europese landen doet men gelijkaardige dingen. Hou er rekening mee dat er nog altijd blinden bestaan en voor deze mensen is dit een extra hulp, alsook vele andere mensen die maar af en toe de trein nemen. Hier gaat iedereen steeds uit dat iedereen de lijn altijd kent. Er bestaan wel meer soorten reizigers dan de dagelijkse pendelaar naar zijn werk he.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 28 mei 2011, 23:38
door Robin
Tijdens de drukke spits zullen de meeste andere de trein wel proberen te mijden denk ik.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 28 mei 2011, 23:42
door Steven
Daar zou je aardig van verschieten. De meeste mensen kiezen nog steeds hun trein in functie van aankomsttijd. Dit mag binnen of buiten de spits zijn. Ik doe dat zelf ook, ik kies zelden een trein omdat het dan daluur is.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 01 jun 2011, 11:26
door HijDieHetWeet
Proefrit MR383 op 6/6, MR311 op 17/6. SIV is soms actief tussen Kortrijk en Antwerpen.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 jun 2011, 20:22
door Dieselfreak
Vanmorgen rond 9 uur 20 kwam stel 391 aan op spoor 8 in Gent-sint-Pieters, gekoppeld aan de 310. De trein werd gesplitst, de 391 bleef staan en de 310 reed verder als stoptrein naar Mechelen.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 06 jun 2011, 21:47
door Stef
HijDieHetWeet schreef:Proefrit MR383 op 6/6, MR311 op 17/6. SIV is soms actief tussen Kortrijk en Antwerpen.
Is de proefrit van de 383 doorgegaan vandaag?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 jun 2011, 12:22
door HijDieHetWeet
Neen. 383 is heel de tijd onvoorspelbaar.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 jun 2011, 16:53
door Robin
HijDieHetWeet schreef:Neen. 383 is heel de tijd onvoorspelbaar.
beetje zoals ze allemaal geweest zijn.
Doet die het of doet die het niet

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 07 jun 2011, 19:20
door Robin
op 9/06 een nieuwe poging

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 08 jun 2011, 18:00
door Brent
en gister was het zover, mijn eerste gemoderniseerde break ervaring. En wel in 380, maar ze hadden de bouten in de 1ste klas blijkbaar niet goed vastgedraaid zodat heel da spel ruttelt als we over wissels rijden

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 17 jun 2011, 15:55
door HijDieHetWeet
383 staat nu even in Schaarbeek.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 20 jun 2011, 20:29
door Stijn91
Er zijn nog niet veel gemoderniseerde breaks, maar weet iemand op welk traject men er het meest kan vinden.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 20 jun 2011, 21:11
door TrainzDr3ver
Ik zie ze het meest rijden op de Antwerpen-Geraardsbergen/Kortrijk, tenzij het altijd toeval is

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 20 jun 2011, 21:17
door Stijn91
TrainzDr3ver schreef:Ik zie ze het meest rijden op de Antwerpen-Geraardsbergen/Kortrijk, tenzij het altijd toeval is

Dan weet ik dus wat te doen met mijn cadeaubiljet. En aangezien ik vlakbij Geraardsbergen woon zal dat dus geen probleem zijn.