Pagina 81 van 412

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 17 sep 2012, 16:15
door overweg13
0114 FL 15:42 15:47 3004 11705 12618 12739 28/08/12
0116 FL 17:42 17:47 3012 11615 12727 12723 12731 28/08/12
0119 FL 15:16 15:18 3005 12720 12704 11703 28/08/12
0121 FL 17:16 17:18 3004 12713 12708 12716 11706 28/08/12
4017 FL 17:48 17:50 1807 12739 12618 11705 28/08/12

Op 28/08/2012 zag het er uit als hierboven. Echt overdonderend kun je de aanwezigheid van I6 dus niet noemen, maar tot voor kort bestonden deze treinen inderdaad exclusief uit I10-rijtuigen.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 17 sep 2012, 19:09
door Terminus
Aanvullend op lijstje van Vic:
Het voorlaatste weekend gingen we met de trein naar Luxemburg (ik moet nog steeds de reportage posten trouwens) en heb ik ook de 12618 gespot, de 11615 (zaten we in, was toen gedeklasseerd) en nog een ander rijtuig in een passerende stam. Opvallend en misschien hun aanwezigheid verklarend: zowel de 12618, als de 11615, als het onbekende rijtuig waren uitgerust met fietsplaatsen.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 20 sep 2012, 20:32
door ronny
De L-trein Leuven - Antwerpen met vertrek om 17u05 is nu met 3 breaks ipv 2.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 23 sep 2012, 00:18
door Retard
Vandaag reed IC C 821 met Breaks i.p.v. M4's. Jammer genoeg ik de nummers niet lezen, dit omdat de Deense Neuzen van de 1541 en 1641 ervoor stonden.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 23 sep 2012, 17:01
door LRDArdo
Misschien niet echt iets om hier te posten maar ik vroeg mij iets af. Overlaatst zag ik een AM96 stel nr 460 gekoppeld met enkele andere. Wat mij echt opviel is dat het stel 460 héél erg schoon was tegenover de andere stellen. Geen bruine aanslag rond de ramen, maar alles was proper en de kleuren alsof hij pas herspoten was. Iemand hier een verklaring voor :)?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 23 sep 2012, 17:04
door nmbs820
Heb ik inderdaad ook al opgemerkt, zoals de 446, 450, 451, 458 e.a.
Worden die niet opnieuw geschilderd in Oostende??
Ik zie daar dikwijls de 460 staan.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 23 sep 2012, 17:06
door 260689
Zijn in Mechelen (FM) herschilderd en binnenin is alles wat opgeknapt.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 24 sep 2012, 00:54
door Retard
Die hebben een revisie gekregen. Als je zoekt op het stel, kun je een zeer recente datum vinden.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 25 sep 2012, 14:26
door Stijn91
Deze morgen zag ik P7906 (Kortrijk - Schaarbeek) te Denderleeuw, de enigste P-trein die er 's morgens niet stopt, deze zag ik tot in juni altijd met een 21, vandaag was 1804 van dienst.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 28 sep 2012, 00:45
door Retard
E1519 was vandaag afgeschaft tussen De Kust en Gent-Sint-Pieters. De trein werd tussen Blankenberge en Brugge vervangen door een gemoderniseerd klassiekske. De 1519 werd verzekerd door de 179. De 193 en 733, die van E8998 kwamen, verzekerden dan samen met het stel uit Knokke de trein tot Gent-Sint-Pieters. De 179 reed los naar Oostende. De 193 trok kop.
Normaal zijn dit M6'sen.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 02 okt 2012, 22:45
door Lukas
Hoi,

Gisteren werd de IC K van 18u24 (Trein naar Brussel-Aalst-Gent Sint Pieters) gesleept door HLE 2733.Normaal word deze trein gesleept door een HLE 18.

Lukas

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 09 okt 2012, 17:52
door Retard
De 814 werd vandaag gedaan door een Rood Klassiekske en de gemoderniseerde 744. Normaal is dit een AM96.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 09 okt 2012, 18:53
door Locomotief 5175
Dit is al een tijdje, door een tekort aan AM96. Dit heb ik al enkele weken gezien in Kortrijk.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 16 okt 2012, 20:43
door nmbs820
Gisteren zag ik de 444 rijden op IC 817.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 17 okt 2012, 00:39
door Retard
nmbs820 schreef:Gisteren zag ik de 444 rijden op IC 817.
Dat was wegens een persoonsongeluk en dat werd door de TBG zeker tien keer afgeropen.

Op 16/10 werd E1542 uitzonderlijk verzekerd door een Bordeauxrood Klassiekske, in plaats van 18+5*M6. E1542 werd integraal E1642 naar Blankenberge wegens retard. Het was de 193 die de rit naar Knokke op hem nam. De mensen konden op hetzelfde perron overstappen.

Op die zelfde dag werd E522 verzekerd door een 18 met 12*I11. Er was genoeg zitplaats.